nokon med percinger her?

i navlen, og i den lille brusken ved inngangen til øret får jeg si har hatt i tunga, brystvorta, over leppa der også, men de er fjernet

Jeg har hatt tragus, conch, tunge og navel, men alle er ute nå. Eneste jeg har igjen, er 12 mm utvidninger i ørene. 

Nå har jeg bare to i hvert av ørene ( standarplasseringer), en i tunga og en i navlen.

Jeg hadde to i nesa samtidig, fire i navlen samtidig og 5 i hvert øret.
Men tok de ut etter videregående da jeg skulle begynne lærlingtiden. 

4 i navelen er fint! Synd du tok dei ut. Eg har altso to stk eg er usikker på.. eg er no straks 30. Eine i øyebrynet og andre i nesa.. mannen syns eg ser rar uten.. eg merka dei ikkje so bryr meg fint lite.. men burde eg tatt dei ut?? Har jobba innen helsevesenet i ti år og ingen so bryr seg der.... Hahahaha, dere syns sikkert eg er rar so stusser på dette. Men dei har vært ein del av meg og personligheten min sida eg va 14. Tattoveringane kan eg skjule om dei plage nokon.. men eg er stolt av dei!

Neri83 skrev:
4 i navelen er fint! Synd du tok dei ut. Eg har altso to stk eg er usikker på.. eg er no straks 30. Eine i øyebrynet og andre i nesa.. mannen syns eg ser rar uten.. eg merka dei ikkje so bryr meg fint lite.. men burde eg tatt dei ut?? Har jobba innen helsevesenet i ti år og ingen so bryr seg der.... Hahahaha, dere syns sikkert eg er rar so stusser på dette. Men dei har vært ein del av meg og personligheten min sida eg va 14. Tattoveringane kan eg skjule om dei plage nokon.. men eg er stolt av dei!

nesa glemte jeg å si, har der å :p har ikke noe i da,men hullet er der...

når det kommer til piercinger er jo det veldig smak og behag, men jeg har alltid syntes at piercing i øyenbrynet er blodharry uansett kjønn og alder! så ja, jeg hadde tatt ut den iallefall, kan se litt mye ut med 2 i ansiktet, men det er hva jeg tenker da. at du ser "rar" ut uten, er bare en vanesak.. føltes veldig rart å ta ut den i tunga også, men gud så deilig det egentlig er:p men det må du jo føle på selv...

jeg har to i tunga å en igjennom underleppa, husker ikke i farta hva den heter, men den som synes både på undersiden å oversiden av leppa, vertikal labret er det det den heter montro? hehe i tunga tror jeg nok jeg ikke skulle hatt noe problemer med å ta ut, men den i leppa har jeg blitt avhengig av, føler meg helt rar å naken hvis jeg tar den ut.

Jeg har hatt i navlen, to ganger, men den er ute for lengesiden. Ellers har jeg 3 hull i det ene øret og 2 i det andre

hadde i navlen, hakegropa og tunga...
den i haka tok jeg ut da jeg skulle jobbe hos min onkel og måtte se "ordentlig" ut... Den i navlen tok jeg ut da jeg var gravid og den i tunga tok jeg ut for et par år siden fordi jeg var blitt "voksen"..

Jeg har hatt i tunga og i hufsa. Tok ut begge da jeg fikk barn, synes liksom det ble så harry. 

Har i tunga og navlen. Har tatt ut sistnevnte nå, men regner ikke akkurat med den gror igjen med det første så kanskje jeg setter den inn igjen etter fødselen...

Neri83 skrev:

Jeg tok de ikke helt frivillig ut.. Den ene ble røsket ut av ei som fant ut hun ville ha meg i slosskamp.... Dumme jentunge...
Og da ble det så teit med bare en oppe og to på siden, så da beholdt jeg bare den oppe. 
Den har holdt seg gjennom to svangerskap også den, utrolig nok! 

Kunne ikke hatt alle de igjen nå. Er ikke sånn som jeg var da jeg hadde de og det hadde blitt veldig feil nå tatt alle på nytt nå. 
Tattoveringer har jeg også, men de kan jeg dekke til ;) 

Jeg har i navlen.
Har tidligere hatt industrial (lang stang gjennom to punkter i øret), i tunga, og to stk. i underleppa. 

Har hatt mange, men nå har jeg bare en i hvert øre :)

Har hatt to i hvert øre, to ganger i navlen, en på hver side av nesa, to ganger i tunga, en i armen 

Har hatt i nesa, navlen, øyenbrynet, oveleppa, under lippa, (Både på midten og sida), tunga, niplen...

Nå har jeg kun i tunga og niplen. 

2 i tunga, tragus, brystvorta, og navlen.
+ 3 "standar" hull i begge ørene.

Har tatt ut av navlen og brystvorta nå, men de skal inn igjen når de kan!

En i tunga og en tragus( i den tykke delen i øret liksom) og er kjempe fornøyd med de.

Har hatt MANGE andre steder også

Har i navelen. hadde 2 i brusken på øret med en stang igjennom men de er tatt ut.

Vel, no lika eg ikkje å være eit A4 menneske. So Harry er mellom navnet mitt;-)

Har i øret, en conch. Hadde en i tungen, den blei borte mens jeg sov, har savnet den litt, men samtidig helt greit at den er borte. 
Kunne godt tenkt meg en conch til i samme øre, det har hele tiden vært planen, men de gror så sent at jeg aldri får meg til å ta en til...

Back
Topp