Nokia-telefon å anbefale?

lenemor

Forumet er livet
Mobilen min er i ferd med å avgå med døden... den er ripet og fæl, og nå holder batteriet et døgn, og det om den kun har vært standby (ikke snakket i den altså). Har lyst på ny, men jeg vil ha Nokia. Aner ikke hva som er en god telefon, men jeg trenger en som er lett å sende meldinger og ta bilder/video med, gjerne musikk, internett er ikke viktig.. noen som har tips?

Både jeg og gubben har Nokia N82 (5 mp kamera) og vi er superfornøyde [:)] Litt dyre (Ca 3200 kr U/abon) da men, men får det jo billigere hvis du tar med abonemment.
Også de forrige mobilene vi hadde var Nokia N73, ca 2000 kr U/abon (3,2 mp kamera) og de er og gode (vi bytta pga at de var slitte i dekselet og ville ha noe nytt [;)]) Kjøpte nye deksler til de på Momarkedet [8D], skal selge de nå. [:D]

Det var min anbefaling, men det kan jo være noe helt annet du er ute etter da [8D][:)][:)]

Med eller uten binding?

jeg har kikket litt på N95.. og N82 ja, men jeg har hatt sånne "streite" mobiler hele tiden, og kunne kanskje tenke meg en med litt sprekt design... N73 så også fin ut

Hadde egentlig tenkt med binding (til tele2) men det er ikke noe must... men jeg gidder ikke bruke flere tusen på en mobil som ligger og slenger i veska, detter i gulvet, blir grabbet av barnehender...

Sambo har Nokia 6300, den er robust og tåler en del. Han har hatt den i 2 år og den tåler mye, den har blitt dunket i kaffe en gang, kastet i gulvet.

Det går ann å søke på www.nokia.no og finne den tlf som passer deg.

Jeg har tenkt å bytte tlf selv snart og er usikker på om jeg vil ha Nokia eller Sony Ericsson.

ORIGINAL: lenemor

jeg har kikket litt på N95.. og N82 ja, men jeg har hatt sånne "streite" mobiler hele tiden, og kunne kanskje tenke meg en med litt sprekt design... N73 så også fin ut

Hadde egentlig tenkt med binding (til tele2) men det er ikke noe must... men jeg gidder ikke bruke flere tusen på en mobil som ligger og slenger i veska, detter i gulvet, blir grabbet av barnehender...

Har ei venninne som har Nokia N95, men den er vist litt klumpete. Men det er jo hver sin smak [;)]

Slenger med en link nokai n73:

http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=nokia+n73

Sjekka sidene på tele2 og der har de ikke Nokia N73 lengere. Men N82 den ligger på 1200 og oppover, alt etter abonnement.. [:)] (Men du har kanskje sjekka det ut?![8D]

Liker å leite litt på nettet [8D][:D]

Håper du finner det du vil ha [:)], uansett mobil [;)]

Back
Topp