Nokia N95

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Noen som har eller kjenner noen som har den?? Jeg må, etter at en altfor full venninne sølte drikke over min kjære mobil, skaffe meg ny tlf! Fortell, fortell!!!!!!!

desverre[8|]

Men jeg er veldig fornøyd mrd min da: sony ericsson k810i[;)]

ORIGINAL: tinejento

desverre[8|]

Men jeg er veldig fornøyd mrd min da: sony ericsson k810i[;)]

sign! ;)

Har hørt at batteriet er så som så på den tlf, kanskje ikke så rart med så stor skjerm. Men jeg er meget fornøyd med min N73! [:)]

Har akkurat kjøpt meg ny tlf jeg å jeg kjøpte sony ericsson k810i, da slipper jeg altid å ha med meg fotoaparat for den tar bra bilder[:)] 

Vet bare at mannen min maser hull i hodet på meg for å få en slik [8D]

ORIGINAL: babylykke82

Har hørt at batteriet er så som så på den tlf, kanskje ikke så rart med så stor skjerm. Men jeg er meget fornøyd med min N73! [:)]

Jeg har også den (rosa) Veldig fornøyd [:)]

ORIGINAL: Smiley80

Hihi, rosa her også!! [:D]

Det eneste som er litt kjedelig er at den ikke støtter smiley-tegn... fjortis?! Ja [:D][:D]

Vet bare at det er drømmetelefonen til Fredrick! Han maser om den hver gang vi går forbi ei mobilsjappe eller ser en reklame for nokia! [:D]
Jeg hører aldri etter når han prater om den, hørt det før ja![;)], men han elsker den..
(Virker kanskje litt som en mannetelefon ettersom det er samboerne våre som maser om den..??[:D])

Det eneste som er litt kjedelig er at den ikke støtter smiley-tegn... fjortis?! Ja [:D][:D]

Hihi... [:D] herlig!! MEN man må ha smilefjes!!!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Dreams

Har akkurat kjøpt meg ny tlf jeg å jeg kjøpte sony ericsson k810i, da slipper jeg altid å ha med meg fotoaparat for den tar bra bilder[:)] 

SIGN!!!

Back
Topp