Nokia N8 ?

Tusseline.

Flørter med forumet
Heisann!

Noen her som har erfaring med Nokia N8? Både negative og positive erfaringer blir tatt imot med takk :)

Det er det jeg har hengt meg opp i også :) Kjekt å kunne ta fine bilder med mobilen for den er jo alltid med :)

Men sann ellers a? Er den lett i bruk?

Jeg kjøpte min for ca 14 dager siden, og jeg må bare si at det er den beste telefonen jeg noen sinne har hatt. Og jeg har hatt en del, for å si det pent. 

Har ingenting negativt å si om telefonen, kamera er supert, kjempe god å ha i hånden, lett og skrive med, nyttige programmer, kan brukes som mp3 med telefonen avslått (har ikke prøvd det enda da). 
Nå vet jeg ikke hvor teknisk du er av deg, men det er også FM-sender på telefonen, som gjør at du kan sende musikken du har på telefonen over på radioen. Noe jeg digger, for telefonen er bestandig med, mens cdene mine har en liten tendens til å bli liggende igjen hjemme, så da får jeg musikken min i bilen enten jeg husker cder eller ikke ;) 

ELSKER ELSKER min Nokia N8emoticon

samboern har den og han er fornøyd. enste er at han aldri tar på tastelåsen når han snakker i tlf. for han legger stadig på når han snakker i tlf.

men det blir bra bilder og film og den er lett å skrive med.

ønsker meg den jeg også.

Back
Topp