Nokia N73... Noen som har den?

Jaja

Gift med forumet
Jeg har jævlig problemer med telefonen min. Den er drit treig!!! Sitter jo å venter i sikkert et halvt minutt før det skjer noe når jeg skal inn på feks meny eller meldinger eller skal ha av tastelås osv... Er det normalt med den telefonen eller?? Ååååååå!!!! Jeg er så misfornøyd!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Sambo har den tlf og nettopp hatt samme problemet.. Han måtte ta den til en telebutikk.. Noe med virus på tlf...

har den å har ingen problema m tlf.
sambo hadde litt trøbbel m den men d blei fiksa etter han sendte den inn t oppgradering

den tlf'n er litt treg.det er på grunn av oprativsystemet på den.den blir også tregere om du bruker mange ting samtidig.men seff,finnes jo grenser for hvor treg lissom.du kan prøveog oppgradere den selv og se om den blir litt kjappere da[;)]  da trenger du bare datakabel og nokia pc suite.[:)]     jeg jobba på nokia verksted før.mange som klager på dette.

Ja men jeg prøvde å koble den til dataen men den fant ikke telefonen... Så telefonen ville ikke kobles til. Men kan jeg ikke bare ta den med til der jeg kjøpte den å få de til å oppgradere i butikken? (skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk koblet den til for det har gått før...)

om du tar den med i butikken så sender di den inn til service.så fikser verkstedet problemet.anbefaler deg da og ta sikkerhets kopi av alt du har på tlf.men det vet du sikkert kan være lurt[:)]

ORIGINAL: Lasog

Jeg har jævlig problemer med telefonen min. Den er drit treig!!! Sitter jo å venter i sikkert et halvt minutt før det skjer noe når jeg skal inn på feks meny eller meldinger eller skal ha av tastelås osv... Er det normalt med den telefonen eller?? Ååååååå!!!! Jeg er så misfornøyd!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@]

sambo hadde samme problemet med sin! møkka telefon.. han kjøpte ny han[:D] gikk over til sony ericsson

sambo har den og han er veldig missførnøyd med at d tar så lang tid når man skal ta bilde, altså når han trykker så går det allefall 5 sek før bildet blir tatt!

Er forresten en til ting som klikker på den hele tida kom jeg på.... Må laste ned nye mms og wap innstillinger hele tiden til den for det er noe som skjer så jeg ikke får mottatt og sende bilde meldinger.... Det irriterer vettet av meg!

jeg hadde prøvd en oppgadering.det kan hjelpe mye..snakker av erfaring[:)]   og om du bruker mange programmer samtidig så blir den treg..

ORIGINAL: GoldFish

jeg hadde prøvd en oppgadering.det kan hjelpe mye..snakker av erfaring[:)]   og om du bruker mange programmer samtidig så blir den treg..

Men hva mener du med mange program? Dette er feks når jeg skal ta av tastelåsen og da skal det jo ikke være noen program som går vel?

ja alle jeg kjenner har problemer med den inkl. meg[:@] den henger seg opp hele tiden. plutselig hører ikke de jeg snakker med meg..da må jeg starte den på nytt og det tar jo 100år!![:@]

om du holder meny knappen inne noen sekunder så kommer det opp noe i venste hjørnet, det er programmer du har brukt men ikke avslutta ordentli.for eksempel logg,kontakter,musikkavspilling,galleri.. og om blåtann står på kan den være tregere..det kan jo seff være noe annet som er problemet men...prøv en oppgadering og sjekk om det hjelper..men n serien til nokia er generelt litt tregere enn andre...

Hvorfor har du den ikke lengre da? [:)] Driver og oppdaterer nå. Fikk koblet den til til slutt... Der var det ferdig òg ja! Nå er jeg spent!

ORIGINAL: ¤*¤otilie79¤*¤

Har litt lyst på den, men ble litt usikker når jeg leste denne tråden[&:] 
Vil den bli bra om man oppdaterer software? Og er det sånne smily i sms?

Du kan få kjøpe min... [;)][:D]

har den ikke lenge for jeg hadde lyst på ny..blir kjempe fort lei tlf'ne mine..hehe..men var kjempe fornøyd med n73'n[:)]   men om den ikke blir bedre av oppgradeing så burde du sende den inn..og si at du har prøvd oppgradering men det hjalp ikke..så fikser verkstedet det[:)]   lykke til[:D]

du må oppgradere den eller noe sånn... de er super treige de nokia tlf..

Back
Topp