nokia 6300

EmmaT

Gift med forumet
har greid å ta knekken på mobben min, så nå må jeg ha ny. nekter å kjøpe noe dyrt og avansert, tar jo livet an 2 mobiler i året jo [X(]

er ikke den ganske grei?

Kompakt, moderne design med sofistikerte deksler i rustfritt stål, glanset sort finish og runde hjørner.
Bevar de gode øyeblikkene med kameraet med 2 megapiksler og 8x digital zoom. La musikkspilleren, FM-stereoradioen og videospilleren sørge for underholdningen. Utvid perspektivet med skjermen med 240 x 320 piksler og opptil 16 millioner farger. Få tilgang til e-post når du er på farten og send meldinger med vedlegg. Lagre musikk, videoer og fotografier med opptil 2 GB utvidbart minne micro-SD kort.

1500 spenn så er den min .. [8D]

ORIGINAL: *LiLLa*

den så veldig fin ut[:)]
men ville helelr kjøpt sånn som jeg har..sony ericsson k850i[8D]med 5megapixel kamera<3 den koster nesten 6000kr,men du kan sikekrt få den billigere[:D]

dust haha jeg er på et strengt budsjett her [:'(]
dessuten er ikke det sånn touch skjerm. det blir for innvikla meg for meg ass ..

Jeg hadde den. Syns den var kjempegod! Nå er det sambo som har den for jeg hadde så lyst på nokia n73. Men det kjøpet angrer jeg på! Nå har jeg lyst på 6500.[:)]

ORIGINAL: Oline

Nå hater jo jeg nokia[:@]

Men rent bortsett fra det, så er den sikkert greit.[8D]

hehe, har alltid hatt samsung jeg ..

nokia virker enkelt for den lille hjernen min. orker ikke noe innvikla [8D]

ORIGINAL: Lasog

Jeg hadde den. Syns den var kjempegod! Nå er det sambo som har den for jeg hadde så lyst på nokia n73. Men det kjøpet angrer jeg på! Nå har jeg lyst på 6500.[:)]

den sikler jeg og på, men den koster 3000 kr [X(]
jeg må holde busjettet. dessuten hadde jeg vel mista den i do eller noe etter 1 uke .. [:-]

ORIGINAL: #Bolla.#

Syntes den blir så varm når man har prata litt

Jeg har den også, og er egentlig fornøyd.  Har egentlig bare det samme å klage over som andre her... Det at den blir fort veeeldig varm, og at kameraet ikke er så bra...

Sambo har den og det er den værste tlf vi har vært borti. Den ligger i hylla og støver vekk. Er ikke verdt å se på den engang. Det er min mening da..

off jeg trenger ny mobbe asså, og ikke en dyr en .. [&o]

Hva bruker du mobilen mest til? Ringe eller sende mld? Bruker du den til å ta bilder med? Høre på musikk?

ORIGINAL: lmk88

Hva bruker du mobilen mest til? Ringe eller sende mld? Bruker du den til å ta bilder med? Høre på musikk?

jeg ringer, sender mld, mms, tar litt bilder. hører aldri på musikk eller beveger meg inn på noen andre finesser [;)]

gå for ericsson de tåler masse...
den jeg har en w880i er billig og tåler det meste var best i test på tv2 hjelper deg for en tid tilbake....[:D]

Da er det kanskje best å kjøpe en tlf med litt store taster. Tenker ikke på den pensjonist-tlf altså[8D] 
Kan du ikke så inn på de forskjellige hjemmesidene til mobil-merkene og titte litt rundt? Det er viktig å velge riktig tlf.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp