nokia 5320 vs 5310

Tommeliten

Glad i forumet
hvilken skal jeg velge? efaringer positive/negative
5320

5310

ingen som har disse telefonene?

å den tråden trenger jeg følge med på. har nemmelig kikka på 5310 trenger bare en litten snedig nokia. så er det noen som har en 5310 til salu så skrik ut.

hva er galt med kamera? hatt den lenge?

jeg må alltid i butikken å kjenne på mobilene før jeg kjøper på nett. det lønner seg!! 5320 er jo litt større/tjukkere og det er ikke store forskjellene. litt annet design. for meg er det viktig at den er god å skrive med, for tynne mobiler er bare dritten å skrive med.

ORIGINAL: *Prinsessa

å den tråden trenger jeg følge med på. har nemmelig kikka på 5310 trenger bare en litten snedig nokia. så er det noen som har en 5310 til salu så skrik ut.

hva er galt med kamera? hatt den lenge?

jeg må alltid i butikken å kjenne på mobilene før jeg kjøper på nett. det lønner seg!! 5320 er jo litt større/tjukkere og det er ikke store forskjellene. litt annet design. for meg er det viktig at den er god å skrive med, for tynne mobiler er bare dritten å skrive med.

Eg kjøpte an vel i November trur eg da va[8|]
Kamera har ikkje blits, å den/da du ska ta bilde av bør stå heeeeeilt i ro om da ska bli bra (ikkje bra te å ta blinkskudd av små me rettare sagt[8D])

Menne ja an e tynne, eg syns an e veldi go å holda i håndo, å te å skriva mld me.
Skjermen vise foresten veldi godt merke itte fettete fingra [8D]

Har ingen selv men vet om mange som er veldig missfornøyd med 5310...

det ble Nokia 5310 på meg i Pink[:D] bestilte på nettet i går

Jeg har 5310 og er veldig fornøyd.
Bryr meg lite om kameraet,så det gjør ikke noe om det ikke er bra.
Hvis jeg vil ha bra bilder på mobilen sender jeg de bare med blåtann fra pc'en.

Musikk er den veldig bra på[:D]
Lyden er høy og god. Plass til mye musikk på minnekortet.

Back
Topp