Noken sjukemeldte??

Klesklypa

Gift med forumet
er det noken som allerede er blitt sjukemeldte her??

eg er i full jobb enda, men kjenner at det begynner å gjøre VONDT!
jobber i hiemesjukepleien..
og denne gangen kom bekkenløsningene i uke 11.. sukk..

men ka skal en finne på heime heile høsten da???

Har fått skønaden om svangerskapspenger fra jordmor.. Og jeg jobber i amb.tjenesten.. Jobber døgnvakter ( 24 timer) og sliter med natta. Så hun ville kutte ut nattdelen av vakta mi..
Der du jobber er det jo også veldig tungt da, så jeg skjønner godt du er sliten.. Jeg har heldigvis ingen bekkenplager enda , håper det går litt over når du får hvilet litt sånn at du slipper å slite med det resten av svangerskapet..

jepp. 100 %. Høyrisikosvangerskap.
Kommer nok til å være det helt til i februar...

ikke enda, men kjenner det godt på venstre side, og noen ganger svikter hofta fullstendig. var sjukmeldt lenge med nr 1, da jobba jeg på hotell med mye gåing og bæring, nå er det barnehage og med mange småbarn som gjerne vil opp hele tiden. er utrolig kjipt siden jeg bare er ansatt som permisjonsvikar, og så fant jeg ut at jeg er gravid rett etter at jeg begynte... vil gjerne jobbe så lenge jeg kan, alt tar jo så mye lenger tid om man skal gå hjemme og vente de neste 6 mnd...

Har vert sykemeldt siden uke 6 jeg. Først pga begynnende svangerskapskvalme som så gikk over til hyperemesis. Jeg fikk endelig afipran i begynnelsen av august og kvalmen har avtatt, men nå er bekkenet begynt å skape seg. Så regner med at jeg kommer til å være sykemeldt ut svangerskapet.

Jeg jobber 100 % i barnehage og synes det egentlig går ganske bra :)

Jeg er litt kvalm, trøtt og blir fortere sliten men foreløpig klarer meg.

Sist svangerskap jobbet jeg fullt frem til en mnd før, og da gikk jeg ned til 80 % :)

Håper jeg kan være i like god form denne gangen :)

Back
Topp