noka shake

håper85

Elsker forumet
Jeg begynte i går på noka shake.. Noen andre som har erfaring med denne... Den smaker skikkelig ille... Men for all del hvis den hjelper så blir jeg veldig fornøyd..

jeg drikker noka shake til 2 måltider om dagen.. Har bare gjort det i 2 uker og har bare gått ned ca 0,5 kg.. Men har visst havnet i en periode der jeg ikke går ned for tiden uansett hva jeg gjør.. Håper det løsner snart..
Synes ikke det smaker så ille jeg.. Ikke vanilje ihvertfall.. Jordbær var det verre med[:'(]

ORIGINAL: Stita

jeg drikker noka shake til 2 måltider om dagen.. Har bare gjort det i 2 uker og har bare gått ned ca 0,5 kg.. Men har visst havnet i en periode der jeg ikke går ned for tiden uansett hva jeg gjør.. Håper det løsner snart..
Synes ikke det smaker så ille jeg.. Ikke vanilje ihvertfall.. Jordbær var det verre med[:'(]

Kjipt da.. Hehe, jeg syns jordbær er best.... Men men, er ikke så mye, så det går ned...

Liker veldig godt sjokoladen jeg[:)]Synnes den er god og fyldig.Og når den er skikkelig kald,så er den best[:D]

Vektnedgangen har jeg og god erfaring med. brukte den 2 uker før vi giftet ss ifjor,fordi kjolen var blitt litt....trang[&:] og det var likefør kjolen ble for stor når jeg gikk påshake,men det gikk akkurat[:)]

tips kan være å legge shaken i fryseren en liten stund (valgfritt hvor lenge da hehe), da blir den iiiiiiiiskald og har ikke den ekle ettersmaken![;)]

Back
Topp