Noka dietten

Rakkerungen

Glad i forumet
Dere som har gått på det, hvor mange shaker må man gå på hver dag for å gå ned?
Funker det? [:)]

Jeg har gått på Noka dietten i 6 uker, og gjør det til dels enda. Man oppnår best effekt om man går på 4 rene Noka måltider per dag. Det kan være enten milkshakes, confect bars, crisp bars, eller nudler.
Man kan også spise f.eks 3 Noka måltider og et vanlig måltid med god effekt.

Jeg har brukt Noka som en kickstart. Jeg gikk på ren Noka diett de første 3 ukene, nå drikker jeg shake til frokost og kvelds, og spiser vanlig lett mat til lunsj og middag. Etterhvert vil jeg spise bare vanlig mat, men selvfølgelig med lavt kalori innhold.

Jeg vil påstå at det funker, jeg har gått ned i overkant av 7kg på 6 uker. Jeg er fornøyd med det resultatet, selvom jeg ser at mange av de som går på ketolysekuren går ned mye fortere. Fordelen fremfor ketolyse må være at det er veldig enkelt og lite og sette seg inn i. Jeg har aldri vært flink til å spise frokost, men en shake får jeg til fordi det er raskt og enkelt. Jeg synes shakene smaker greit også.

Tenkte jeg skulle bruke det til en kick start jeg også... men det er jo litt dyrt da? [8|]
Tenkte jeg skulle prøve meg på 2 shaker om dage, 2 måltider, mye frukt og vann og trening så klart
*for ett slit* hihi
Hadde vært digg å godt ned ca 10 kilo [:D] Og fått strammet opp kroppen litt.. hihi

Jeg synes også det hørtes litt dyrt ut i starten, men det er faktisk ikke så ille. Jeg kjøpte en startpakke som inneholdt litt av hvert av alle produktene dems + shaker på buyhelse.no - prisen for denne pakken er 1199,- kr. Det er mindre enn det jeg ville brukt på vanlig mat i løpet av 3 uker. Før jeg begynte å slanke meg gikk det jo mye penger til "dritt" som jeg heller ikke bruker penger på nå (brus, dyre lunsjer, snacks osv.). vis man skal spise vanlige middager blir det jo så klart litt dyrere fordi det gjerne er dagens dyreste måltid, men det er ikke så ille alikevel. En pakke med shake holder til 15 måltider og koster 179,- kr. Det blir rett over 10kr for en shake. Man får ikke et brødmåltid med pålegg så langt under den prisen [:)]

Linken til buyhelse.no hvis du vil sjekke priser:
http://buyhelse.no/default.aspx?g0=21&g0txt=NOKA-DIETTEN

Back
Topp