NOKA DIETTEN!!! ANYONE?? =)

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
Hei!
Meldte meg inn fredagsveiinga her for noen uker siden..
men. kan vel si at det ikke går så greit.. syns det er vanskelig å spise sunt og kutte ut litt her og der..
så nå lurer jeg på om jeg skal prøve en diett for å komme igang og få en liten kickstart!! =)

Noen som har noen erfaringer med noka?
Takk for svar!
=)

Brukte den før, funker den! [:D] Jeg gikk ned rundt 10 kg med noka, men så måtte jeg avbryte pga sykdom!
men den funker! Alevo og nutrilett er også et bra altarnativ [;)]

ORIGINAL: dripdrop

Brukte den før, funker den! [:D] Jeg gikk ned rundt 10 kg med noka, men så måtte jeg avbryte pga sykdom!
men den funker! Alevo og nutrilett er også et bra altarnativ [;)]

Så bra ;) Vurderer å starte på den å få en kick start..  Har en del jeg vil ned.. så hadde vært supert med en litt rask start =)

jeg synes det var vanskelig å få ned milkshaken..synes den var veldig tykk..ble kvalm. Er det noe det går an å gjøre for at den ikke skal bli så tykk? har blandet etter det som stod på pakken..

Jeg har brukt noka før og den funker, og jeg syns den er god. Slet med å drikke den til å begynne med, men blandet den med den melka som står på pakken, pluss litt vann og da gikk det lettere ned [:D]

ORIGINAL: Mamma til Isak

jeg synes det var vanskelig å få ned milkshaken..synes den var veldig tykk..ble kvalm. Er det noe det går an å gjøre for at den ikke skal bli så tykk? har blandet etter det som stod på pakken..

Ja, leste om det litt på nokadietten.no.. der sto det at man kunne tilsette litt vann ;)

Er det ikke lett å legge på seg igjen av sånn "pulver-kur"? Eller er det bare snakk om å bytte ut 1 eller 2 måltider om dagen med den? [:)]

Back
Topp