Noka diett?

furufrua

Forumet er livet
Noen her som har gått på noka diett?

Kan du fortelle om hvordan du gjorde det?
Hvor mange shaker om dagen osv.
Og i hvor lange perioder?

Noen linker til gode sider hvor jeg kan lese om dette?

jeg gikk på den. Likte dn eldig godt. Følte jeg ble mett av den da den er fyldig og god. hadde 2 noka for dagen, og 1.2 vanlige måltid for dagen.

Gikk på den 1 mnd før jeg skulel gifte meg, og når jeg skulel gifte meg, så var kjolen nesten blitt for stor[&:] Men det gikk helt fint. Gift ble jeg og[;)][:)]

Tror nett siden heter noka.no

Tenkte jeg skulle begynne på den igjen å snart, men må vente til gubben får lønn[:)]

Nei men jeg har akkurat begynt på nutrilett[:D] igår og idag har jeg byttet ut 2 måltider, spist middag og 2 skiver til kvelds og har gått ned 1 kilo fra igår til idag..håper det fortsetter sånn, men det er nok vannet som forsvinner..tisser hele tia[8D]

ORIGINAL: Rebecca85

Nei men jeg har akkurat begynt på nutrilett[:D] igår og idag har jeg byttet ut 2 måltider, spist middag og 2 skiver til kvelds og har gått ned 1 kilo fra igår til idag..håper det fortsetter sånn, men det er nok vannet som forsvinner..tisser hele tia[8D]

Men om det fortsetter i den duren er det jo kjempe bra da[:D]
MAsse lykke til videre[:D]

Prøvda Noka i noen uker, bare for å se om det funka, trengte ikke gå ned så mye [;)] Drakk en halv porsjon sjokoshake til frokost og lunsj i kanskje 3 uker? gikk ned noen kilo, og fikk plass til mindre middag i magen ;)) synes den var kanongod, og hadde den faktisk til frokost i dag... synes den smaker sjokoladekakerøre - godt ;)) de har tilbud på sunkost nå!! tror jeg bestiller meg et par pakker fra nettbutikken, gratis frakt :)

Back
Topp