Noka Diett?

furufrua

Forumet er livet
Noen her som har gått på noka diett?

Kan du fortelle om hvordan du gjorde det?
Hvor mange shaker om dagen osv.
Og i hvor lange perioder?

Noen linker til gode sider hvor jeg kan lese om dette?

noka.no f.eks?

Selv fikk jeg nutrilett shaker i posten idag, sammen med allevo bars. Skal spise dette for det meste, utenom middag, som skal være et karbohydratfattig måltid.

Dersom man BARE skal leve på shakene til nutrilett skal man drikke 5 om dagen,IKKE mindre. Regner med det er noe av det samme med noka.

noka shakene synes jeg smaker dritt...skikkelig papp...vil absolutt anbefale allevo,gode på smak..har ikke fullført noe kur på den,men vurderer det sterkt nå..det er 30%på alt fra alevo på apotek1. kaffemacciato drikken,en sånn måltidserstatter er bare nyyydeli go..

Eg syns ikkje det er bra med slike dietter... Prøvde de før i tida når eg hadde 10 kg for mye, la på meg alt igjen etter eg slutta ++. Eg begynte med trening, spiste lite og ofte og gikk ned alt og det har IKKJE komt på igjen, selvom eg ikkje trener lenger.

frokost: 2 rugbrødskiver med hvitost
før lunsj: 2 gulerøtter
lunsj: pasta med 1 boks tunfisk
etter lunsj: gulerøtter og 2 knekkebrød med kjøttpålegg og paprika
middag: kjøtt av ulike sorter, gr.saker og pasta/ris/potet
kveld: epler, anna frukt og knekkebrød eller fettredusert knekkebrød.

Kombinert med litt trening gikk eg ned 1 kg i uka på denne dietten [:)]

Har begynt på 30 day shred no då, men det er for å stramme opp og få litt mer energi [:)]

Kjenner veldig mange som har fullført denne dietten og de har gått ned mellom 10 og 30 kilo...
Har selvfølgelig gått opp litt,men ikke såpnn at det er noe å snakke om..
Trapper du opp slik de har gjort skal det gå greit..
Og i tillegg er i fysisk aktivitet selvfølgelig..
VEt jo at dietten alene ikke gjør meg slank for alltid..

Men kanskje dette er motivasjonen jeg trenger da,tenker jeg liksom=)
Spiser jo sunt fra før og har nå kuttet ut brus på hverdager[:)][:D]

Om det funker for deg er jo det fint, men eg liker min måte best, og den funker [;)]...får jo lov å spise maaaasse mat ila dagen, og eg er matvrak [8D]

ORIGINAL: kasandre

Om det funker for deg er jo det fint, men eg liker min måte best, og den funker [;)]...får jo lov å spise maaaasse mat ila dagen, og eg er matvrak [8D]

Jeg gjør typ det samme som deg nå faktisk[:D][:D]

en slik kur skal man jo kun gå på i 14dager max..åsså skal man gradvis gå tilbake til vanlig mat.vet flere som drikker disse shakene daglig både for at di smaker godt å for at det er enkelt.det finnes nettsider som guider deg gjennom kick start fasen som går på jun shaker å supper,åsså vidre når du skal begynne spise vanlig mat igjen.jeg tror at hvis motivasjonen er der etter endt kick start,så vil man fortsette å gå ned..

Back
Topp