Nok væske???

maldita

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Ikke nok med at matinntaket er snevert, så er jeg bekymret for væskeinntaket også. Hvor mye drikker dere i løpet av en dag?

Jeg har prøvd brus, vann med sitron, vann, boblevann, smoothie, saft og juice. Ingenting frister og vanskelig å svelge unna... :///

Jeg drikker en del sjokolademelk:p Det metter litt om man ikke får ned mat også. Ellers prøver jeg å drikke vann som vanlig når jeg er tørst. Men drikker nok litt lite til vanlig også :wacky:

Jeg drikker en del sjokolademelk:p Det metter litt om man ikke får ned mat også. Ellers prøver jeg å drikke vann som vanlig når jeg er tørst. Men drikker nok litt lite til vanlig også :wacky:

Jeg drikker også en del sjokolademelk Ellers klarer jeg å få i meg vann (må være kaldt, så har en flaske stående i kjøleskapet). Eventuelt te på kvelden, har kjøpt te uten koffein ☺️

Jeg drikker mye vann.. bare det jeg har tilgang til på jobb. Men for avbrekk har God morgen appelsin juice fungert bra. Mozell eller cola også :)

Drikker ihvertfall 2 drikkeflasker med vann og et par glass til. Føler vann hjelper mot kvalmen

Drikker kun kaldt vann med masse isbiter og sitronbåter. Det meste gjør meg kvalm, men dette fungerer enn så lenge. Har kjøpt husholdningssaft med sukker som jeg forsøker å drikke de dagene jeg kaster ekstra mye opp.

Her er det eneste av drikke som går ned iskaldt vann og appelsinjuice! Blir kvalm bare av tanken på melk og brus. Får nok ikke i meg nok væske men prøver så godt jeg kn med små slurker innimellom.

Normalt sett når jeg ikke er gravid har jeg pleid å drikke 2 liter om dagen. Prøver å holde det så godt som mulig nå også, men ofte blir det mindre enn det. Syns det er lettere å få i meg saft enn bare vann, så går mest av det for tiden:).

Back
Topp