Nok et navn kan fjernes fra terminlitsen

LilleFrø<3

Alle gode ting er tre
Da var det over for meg også! Pga to tidligere SA på 1/2 år testet jeg HcG hyppig denne gangen. Idag fikk jeg et svar som tilsa at ting ikke gikk som normalt. Fikk hastetime til gynekolog, og der ble det påvist at det dessverre ikke hadde gått som håpet. Så da har jeg nå tre SA på under ett år.

Nå venter utskrapning på sykehus

Føler meg helt knust. Skal vi aldri lykkes?!

Ønsker alle dere som er igjen MASSE lykke til videre!! Håper inderlig at dere kommer i mål hele gjengen!

Klemmer❤️

Å nei å nei, så utrolig trist :( Ønsker dere masse lykke til videre, og måtte spira sitte godt neste gang❤️

Mange gode klemmer<3

Da var det over for meg også! Pga to tidligere SA på 1/2 år testet jeg HcG hyppig denne gangen. Idag fikk jeg et svar som tilsa at ting ikke gikk som normalt. Fikk hastetime til gynekolog, og der ble det påvist at det dessverre ikke hadde gått som håpet. Så da har jeg nå tre SA på under ett år.

Nå venter utskrapning på sykehus

Føler meg helt knust. Skal vi aldri lykkes?!

Ønsker alle dere som er igjen MASSE lykke til videre!! Håper inderlig at dere kommer i mål hele gjengen!

Klemmer❤️

Huff. Så forferdelig. ❤️ Jeg syns det er så alt for mange dette skjer med for tiden .Det er hjerteskjerende rett og slett. Alt hva kroppen må igjennom, psykisk og fysisk :( Ikke sikkert det er noen trøst, men husk at du er ikke alene om dette. Støtt deg til de du kan, og ta i mot all hjelp og oppfølging. Ønsker deg masse lykke til, og håper det ordner seg for deg snart ❤️ God klem

Nai, off :( Stoe klem <3 Håpe dåkke får god oppfølging nå, og at dåkke snart kan få ein liten ein dåkke o <3

Så forferdelig trist! Håper du får god oppfølging og god støtte. Sender deg en klem <3

Huffameg :( stor klem herfra å! Håper dere får det til neste gang =)

Klem. Ikke rettferdig.

Utredning for habituell abort da nå?

Uff så forferdelig trist... Kan ikke forestille meg hvordan du har det.. Mange klemmer til dere❤️

Så utrolig trist!
Håper du får god oppfølging videre så du lykkes neste gang. Gode klemmer til deg :)

Back
Topp