Nok et bmi spørsmål

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Det står på siden til St. Olav står det:
"Hos kvinner med body mass index (BMI) over 32 er det så ofte
komplikasjoner at vi ikke kan gjennomføre behandling."

Må man da ha en bmi på 31,9 eller er bmi på 32,5 godkjent?
Og hvordan ser de på vekta? Regner de kun rene kg eller er desimalene med?

Veier jeg 96 kg, så har jeg en bmi på 32,07 liksom.

De er nok litt runde i kantene håper jeg

Da jeg skulle igang nå veide jeg en halv kilo for mye men det var ok

Da jeg skulle igang nå veide jeg en halv kilo for mye men det var ok

Høres bra ut :) Har bare 6 dager igjen til forsamtale og mangler fortsatt 4,5 kg da, så er jo lite sannsynlig at jeg kommer helt ned til 0, men håper jeg kommer meg ned litt til før samtalen. Men må jeg ha gått ned til samtalen, eller er det til selve forsøket?

Her var det selve forsøket. Prøv Fitne te, men ikke dagen før du skal på jobb. Gikk ned 1 kg på det. For å si det sånn, det renser tarmen Hehe

Hvor sa du at du kjøpte den teen? Og hva gjør den? Bare gir deg diare?

Og når du sier selve forsøket, hva mener du med det? Dagen for innsett? Uttak? Eller ved medisin start?

Last edited:
Du får seriøst diaré. Det er noen timer med helvete, men genialt når man skal fort ned ved en detox. Må IKKE brukes permanent. Kun som en kjapp rens i ny og ne. Men kan være greit når du må ned litt før du får startet:) Har du prøvd lavkarbo? Eller en mild form... Hvis du kutter ut alt av brød, pasta og poteter de neste dagene, så kan du kjapt merke forskjell;);)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvor sa du at du kjøpte den teen? Og hva gjør den? Bare gir deg diare?

Og når du sier selve forsøket, hva mener du med det? Dagen for innsett? Uttak? Eller ved medisin start?
Da mener jeg oppstart med spray

Du får seriøst diaré. Det er noen timer med helvete, men genialt når man skal fort ned ved en detox. Må IKKE brukes permanent. Kun som en kjapp rens i ny og ne. Men kan være greit når du må ned litt før du får startet:) Har du prøvd lavkarbo? Eller en mild form... Hvis du kutter ut alt av brød, pasta og poteter de neste dagene, så kan du kjapt merke forskjell;);)

Nå måtte jeg le. Du skrev det med såååå innlevelse

Nå måtte jeg le. Du skrev det med såååå innlevelse
Det er en ærlig sak. Hehehe:)

Lurer på om det har noe i seg, når man allerede har kronisk diare, eller om det kan hjelpe likevel. Har prøvd både mild og ekstrem lavkarbo uten at vekta rikker seg :/ Har en kropp som ikke helt virker som den skal, for den gjør stortsett alltid det motsatte av hva som er normalt. Derfor jeg sliter sinnsykt med å komme meg ned i vekt. Har hatt hjelp av ernæringsfysiolog, leger, telle kalorier, lavkarbo osv, og det hjelper ikke. Eller aller helst går jeg opp.
Mens de siste dagene har jeg levd på kun loff og kjøttpålegg, hva skjer? Jo da, går jeg ned da.

Innvandrer butikker har de som regel:)

Du går ned i vekt på loff og kjøtt? Dæven...

Du går ned i vekt på loff og kjøtt? Dæven...

Det sier jeg også! Som sagt kroppen min er RAR! Mens vi prøvde på forrige unge, så hadde jeg en dårlig måned hvor jeg spiste bare sjokolade gjennom hele måneden. Var så lei og sint på alt og alle (for gynekologen min mente blant annet at jeg burde spise meg opp til en bmi på 40, få slankeoperasjon, og så søke om prøverør) at jeg ikke brydde meg om jeg ble veiende 200 kg, da gikk jeg ned 9 kg.

Helsekost? Evt prøv på nett. Så får du sendt det hjem:)

Det sier jeg også! Som sagt kroppen min er RAR! Mens vi prøvde på forrige unge, så hadde jeg en dårlig måned hvor jeg spiste bare sjokolade gjennom hele måneden. Var så lei og sint på alt og alle (for gynekologen min mente blant annet at jeg burde spise meg opp til en bmi på 40, få slankeoperasjon, og så søke om prøverør) at jeg ikke brydde meg om jeg ble veiende 200 kg, da gikk jeg ned 9 kg.
SERIØST!!! Hva slags lege er det a??? Spise seg opp faktisk, burde være nok til at han fikk sparken!!

Back
Topp