Nok en UL

Tullemor79

Gift med forumet
I dag var det nok en gang tid for UL og alt ser fortsatt helt strålende ut!! De vokser og trives inni der, ble estimert til ca 1700g hver så da har de vokst 500g hver på 3 uker[8D] Legen så ingen tegn til at jeg skulle få tidlig fødsel og livmorhalsen min er fortsatt lang og lukket!! Han så også at de driver med pusteøvelser, så alt er vel. Fortsatt en i hode- og en i seteleie. Sambo var med i dag også, og han syntes de var blitt store på de 6 ukene siden sist han var med, og det har de jo også!![:D] Ny sjekk om 3 uker

Signerer
ORIGINAL: Ivara

Så godt å høre at de vokser som de skal og viser alle tegn til å trives der inne [:)]
Da håper vi de blir en god stund til, alt tyder jo på det!

ORIGINAL: Ivara

Så godt å høre at de vokser som de skal og viser alle tegn til å trives der inne [:)]
Da håper vi de blir en god stund til, alt tyder jo på det!

[;)]

alltid deilig å få vite at alt er bra. tenk du nærmer deg 30 uker snart, det syns jeg var deilig.
håpe du får får gå frem til uke 37 da, så slipper du premature barn. masse lykke til

Så bra at alt ser bra ut med de små, og at de vokser som de skal.

Håper at fødselen holder seg unna lenge ennå.. Og det ser det jo ut til.. [:D]

Så herlig [:D]

Tusen takk jenter!![:D] Ja tenk, snart 30 uker og i følge legen ingen fare for fortidlig fødsel så langt iallefall[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Åååh så godt å høre![:D] Da blir de nok der inne en stund til!
Jeg kan ikke tro at du snart er 30 uker på vei, tiden går så utrolig fort[;)]

Sign [:)]

Så godt å høre[:)] Når begynner det å bli greit og lite risikofylt å føde når man har tvillinger da? 

Back
Topp