Nok en UL-oppdatering!

Fitness

Forelsket i forumet
Alt så veldig bra ut med ,mini i magen, og termin ble satt til 5.mai, bare to dagers avvik fra min egen termin så det er første gang jeg ikke blir satt laaaaaaaang tilbake!

Med to gutter fra før var jeg overbevist om at det skjulte seg nok en liten gutt i magen. Jordmor lurte på hva magefølelsen sa, og da sa jeg gutt. Hun svarte at det var en dårlig magefølelse, for hun var ganske sikker på at vi venter ei lita jente!!  Hun sa hun hadde sett det med en gang. Så da får vi se, jeg tror det ikke før vi får se det ;-)

hehe. Man et jo aldri helt før man faktisk ser det, nei, men likevel: Så koselig!!
Gratulerer med en liten jente i magen! :-D

Så koselig med ei lita jente :) Gratulerer!!! Er så hyggelig å lese om alle som har vært på ultralyd. Gleder meg til min egen ;)

Gratulerer! <3

Kjenner følelsen av å bli fortalt at magefølelsen var feil.. hehe
Men jeg er blitt overbevist da...  jeg har begynt å tro på at vi faktisk skal ha ei jente :D
Gratulerer nok en gang med lille tuppemor i magen ;)

Så kjekt at du har ei lita jente i magen denne gangen, selv om det betydde at magefølelsen din var feil :D 

Gratulerer med frisk og fin lita jente på vei :D

Hurra for positiv ul-opplevelse!!!!!! Gratulerer med lille prinsessa på vei!!! Stoor klem!

Gratulere så masse:)

Gratulerer så mye med en frisk og fin jente! :-)

Å så spennende :) Blir jo greit å få ei jente inn i alt testosteronet :) Men er jo praktisk au med gutt da man har mye fra før :) Gratulerer hvertfall :)

Phibonacci skrev:
hehe. Man et jo aldri helt før man faktisk ser det, nei, men likevel: Så koselig!!
Gratulerer med en liten jente i magen! :-D

Gratulerer så mye med ei frisk lillesøster :)

Back
Topp