Nok en tydning

Gratulere tilbake :smiley-bounce016 Dette er både skummelt og gøy, får prøve digital imorgen og så skal jeg gi meg :smiley-angelic002
Enig! Har du barn fra før?:dance008 Jeg har ingen så dette er sykt skummelt og spennende på en gang. Men jeg har mistet 3 ganger så nå håper jeg at denne spiren sitter helt til termin:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Enig! Har du barn fra før?:dance008 Jeg har ingen så dette er sykt skummelt og spennende på en gang. Men jeg har mistet 3 ganger så nå håper jeg at denne spiren sitter helt til termin:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ingen! Er nettopp blitt 23, og har bare prøvd i 2 måneder, så det har egentlig ikke helt gått opp for meg enda. Ingen vet at vi har sluttet med piller heller xsmile9 Uffda!! Stakkars dere <3 (finner ikke hjerte på Emojiene her på forume). Har googlet mye nå disse månedene om slikt, og viser seg at SA er jo mye vanligere enn det man hører om på skolen og blant andre, håper virkelig det blir tatt mer inn i undervisningen og blir snakket mer om. Før dette ante jeg ikke at man gjerne måtte prøve flere måneder og år før det gikk, har alltid blitt fortalt at «en pille glemt = gravid», så det va litt overraskende. Hva er neste steg nå egentlig? For meg så må jeg hvertfall fortelle til soon to be (maybe/hopefully) dad!
 
77C66498-660A-4C0C-BA0B-65286A7979E9.jpeg


Da var det relativt tydelig :bookworm:
 
Back
Topp