Nok en tydning

Lunken

Blir kjent med forumet
BA166198-4182-4793-BD72-976F968A1F6C.jpeg

Ser noen to streker? Har testet 4 negative fra Normal, denne et fra Babyplan, men 2 uker siden IKM. Sluttet på piller i desember, så kan være derfor, men føler streken er mer tydelig på ekte enn på bilde :blackeye:
 
Wow! Burde jeg teste igjen om noen dager og se om den er sterkere? Vil ikke dra fram CB enda, den river litt mer i lommeboka
 
Takk! Har lest her myye i de siste, og ser at folk ikke syns de er så gode. Fikk nye i posten igår, 5 stk strimler fra babyplan, 1 rfsu (angrer litt på den etter hva folk sier her inne) og 1 CB
 
Denne så jeg lett som bare det :D
 
Wow! Takk for alle svar :Heartpink I og med at de fra Normal va helt blenda hadde jeg mistet litt håpe og tenkte det var noe kluss på gang etter pillestopp, men dette var veldig hyggelig å høre! Prøver igjen imorgen me digital test
 
Wow! Takk for alle svar :Heartpink I og med at de fra Normal va helt blenda hadde jeg mistet litt håpe og tenkte det var noe kluss på gang etter pillestopp, men dette var veldig hyggelig å høre! Prøver igjen imorgen me digital test

Normal er visst helt idiot på tester :facepalm: hørt om mange som ikke får strek på de, selv om de får tydelige streker på andre tester. Jeg skal i alle fall ikke prøve normal :bored:
Hørt det samme om EL-testene også. De blir liksom ikke helt positive. Det er dritt da! Blir jo feilinfomert :inpain:

Tror nok du får utslag på digital ja! Så gøy :Heartred gratulerer!
 
image.jpg

klarte ikke holde meg, tok en til. Den øverste fra idagmorres, ca 3 timer siden, og den nederste fra nå nettopp :angel5
 
Normal er visst helt idiot på tester :facepalm: hørt om mange som ikke får strek på de, selv om de får tydelige streker på andre tester. Jeg skal i alle fall ikke prøve normal :bored:
Hørt det samme om EL-testene også. De blir liksom ikke helt positive. Det er dritt da! Blir jo feilinfomert :inpain:

Tror nok du får utslag på digital ja! Så gøy :Heartred gratulerer!

Off! Sykt at det er lov å selge de, når de er så dårlig og upålitelige. Kan jo bli skikkelig skuffet! Da hjelper det ikkje at de er så billige heller
 
Off! Sykt at det er lov å selge de, når de er så dårlig og upålitelige. Kan jo bli skikkelig skuffet! Da hjelper det ikkje at de er så billige heller

Mange velger jo kanskje å kjøpe de nettopp fordi de er så billige! Tester er jo dyrt i utgangspunktet, så skjønner jo at mange velger å kjøpe disse. Men nei, ikke bra!
 
Takk! Har lest her myye i de siste, og ser at folk ikke syns de er så gode. Fikk nye i posten igår, 5 stk strimler fra babyplan, 1 rfsu (angrer litt på den etter hva folk sier her inne) og 1 CB

RFSU er ikke en test jeg anbefaler å teste tidlig med, men de er absolutt bra på fargestoff. Her var min RFSU test 4+6 og den digitale 5+0 :)
 

Vedlegg

  • AA97F8C0-3848-4E7C-98CF-BFF1F521C6BF.jpeg
    AA97F8C0-3848-4E7C-98CF-BFF1F521C6BF.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 107
RFSU er ikke en test jeg anbefaler å teste tidlig med, men de er absolutt bra på fargestoff. Her var min RFSU test 4+6 og den digitale 5+0 :)

Det var hvertfall godt med fargestoff! :p Pga min veldig ustabile syklus vet jeg ikke helt når EL var og derfor heller ikke hvor mange uker, men håper CB med ukesindikatoren slår ut og kan gi en litt bedre pekepinn hvertfall!
 
Takk for tips! Veldig nytt alt dette. Pleier dere måle over flere dager?
Cb digital vil nok slå ut positiv hos deg nå! Spennende! Og gratulerer:) fikk selv positiv test i dag faktisk:woot::smiley-bounce022 anbefaler å la være å teste mer nå, etter du får positiv digital. Det skaper bare bekymring pga de varierer i styrke selvom det er samme test fra samme merke også. Lykke til :happy:
 
Cb digital vil nok slå ut positiv hos deg nå! Spennende! Og gratulerer:) fikk selv positiv test i dag faktisk:woot::smiley-bounce022 anbefaler å la være å teste mer nå, etter du får positiv digital. Det skaper bare bekymring pga de varierer i styrke selvom det er samme test fra samme merke også. Lykke til :happy:
Gratulere tilbake :smiley-bounce016 Dette er både skummelt og gøy, får prøve digital imorgen og så skal jeg gi meg :smiley-angelic002
 
Back
Topp