Nok en tråd om...

vesla87

Gift med forumet
... trille.. Hva slags trille anbefaler dere? Var innom babyshopen i stad og fikk anbefalt en carena

Noen som har no kjennskap?
noen andre tips? vanskelig å velge riktig... hehe :P

Hos oss står det mellom Carena og Simo sin[:)] Har ikke fått rotet oss til å kjøpe en enda for jeg får søren ikke bestemt meg for hvem av de jeg vil ha[8D]

Jeg ville ikke kjøpt Carena i alle fall. Jeg drev grundig research i flere uker før jeg bestemte meg, og fikk høre mye stygt om Carena..men det er jo alltids noen som er fornøyd og. [:)]
Kommer helt an på hva man skal bruke trilla til.
Valget mitt falt på Babyjogger city mini og jeg er superfornøyd, men noe av det aller viktigste for meg var vekt da.

Vi har en paraplytrille fra Troller.. Layback eller noe sånt..kosta rundt 800 og funker som bare det.. Har bare brukt den en uke i syden da..

Veldig fornøyd med den hittil ihvertfall. Troller har mange flere fine

Ej he ei sånn, som Lukas brukte. IKKJE fornøyd å kjem ikkje til å bruke den til jenta mi

Jeg hadde ikke valgt Carena! Har lånt den noen ganger, og synes den er heeeelt grusom..

Har ikke kjøpt trille jeg, har ikke bruk for det enda, funker supert med den andre vogna[:)]

Jeg haren carena jeg skal selge

Vi har emmaljunga scooter og er SUPER fornøyd!! Kjempe fin og lett trille som tar liten plass [;)]

Jeg har Carena easy trille. Duger den..[:)]

Har også Carena, er ikke fornøyd i det hele tatt.
Har også denne i sikte[:D]
Må bare vente på feriepengene[:)]

ORIGINAL: Mamma`nTilKaia

Vi har emmaljunga scooter og er SUPER fornøyd!! Kjempe fin og lett trille som tar liten plass [;)]

utifra denne tråden så tror jeg ikke det blir carena hvertfall ;) hehe..

Da gjenstår det emaljounga, simo og troller :P Så vi får titte videre.. Kom gjerne med flere tips og anbefalinger + -

Back
Topp