Nok en tråd om amming....

**spire_nr2**

Glad i forumet
Neste lørdag skal jeg reise til Trondheim å besøke søsteren min heeelt alene[:D] Weeeee[:D]
Jah... Jeg blir jo da borte 5 dager (reiser hjem tidlig på dagen den 16) [:D]og lurer litt på dette med ammingen. Har nesten sluttet nå, men ammer fortsatt om morgenen og har lyst til å gjøre det en stund til. Pumping er dødfødt for min del, det har aldri kommet noe særlig når jeg har pumpet tidligere og nå har jeg jo minimalt med melk. Sliter ikke med spreng så det er ikke noe problem, men kommer jeg til å miste melka helt på disse dagene?
I tillegg lurer jeg på om hun bør få erstatning fast nå som jeg bare ammer en gang om dagen? Pappaen skal gi henne en flaske om dagen når jeg er borte men burde hun egentlig få to? Hun får velling om kvelden og ellers bare vann i løpet av dagen[:)]
Litt rotete innlegg og mange spørsmål fra meg [;)]

Jeg vet ikke. Men vil nok tro at du nok kan miste mye av melken.. Om du har veldig lyst å amme videre kan du jo få resept på sånn nesespray som gjør at melken renner lettere. Det må jeg alltid ta om jeg skal pumpe. HS sa til meg at gullet burde få 5-6 dl mme. Er jo mme i grøten også, men bør nok hvertfall få to flasker ja...

er nok stor fare for å miste melka om du er borte så lenge, eller, egentlig tror jeg ikke du vil miste den helt, men nesten, så da må vesla få suge den igang igjen[8D]

Hvis hun kun får pupp en gang i døgnet så er det nokm greit å gi litt erstatning i tillegg ja, de skal jo ha ende melk ennå[;)]

Om dere gir flaske eller ikke må bare avgjøres av hva dere foretrekker. Men om hun tat tutekopp så er det kanskje greiere[:)]

Hs var opptatt av at de fikk i seg nok kalsium.... Mener det var 600-700 mg om dagen. Dekker vel ca 500 med to porsjoner grøt mener jeg å huske

Melken kan nok minke bra på de dagene ja.

Back
Topp