Nok en tråd om amming :P

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Jenta mi har en tendens til å sovne hele tiden når vi ammer...
Så må rape ho og legge ho til igjen både 3 og 4 ganger før ho e fornøyd :P
Noen tips??

Og så de siste dagene har ho kavet på slutten,
Slipper puppen og blir hysterisk når ho ikkje får tak på an igjen med en gang :P
Noen som vet ka d kan være? :)

Jente 27.07.13 <3

Plukk på henne så hun ikke sovner :p
Gikk henne i hånden, knip litt forsiktig på kinnet osv. Sistnevnte gjorde de på klinikken :p

Plukk på henne så hun ikke sovner :p
Gikk henne i hånden, knip litt forsiktig på kinnet osv. Sistnevnte gjorde de på klinikken :p

Prøvd d.. d virker ei lita stund så sovne ho likavel! :P

vente ei tulle 20 Juli ♡

Jeg fikk et tips av en erfaren ammehjelper om å masere med en finger der øreflippen begynner om du skjønner? På kinnet altså. Da vokner de kjapt til.

Stryk henne under føtter og inni hendene, på kinnet :) Så bleieskift innimellom :) hadde det slik i begynnelsen. Kavingen på slutten kan komme av at det er en rap på gang, mageknip eller at hun er trett.. Ikke alltid lett å vite .. Vesla mi er innimellom på kvelden.. At hun tar puppen og slipper den..

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Jeg stryker han i nakken eller under foten og når han evt. sovner til slutt så løfter jeg han opp for raping også skifter vi bleie etter på og evt. fortsetter ammingen om han ikke er fornøyd enda.

I natt og i dag har ho vært helt hysterisk på slutten når ho glipper puppen.. :(
Tror magen plager ho og at ho derfor eter for mye?
For ho sprutgulpa.. Får så vondt av na!! :(

Jente 27.07.13 <3

Kok opp 1 dl vann og bland med en strøken skje sukker. Rør ut og avkjøl til passe temperatur.
Hvis du googler/ søker her inne på sukkervann finner du MASSE. Om det er magevondt hjelper det gjerne med å roe babyen.

Back
Topp