Nok en sykehus tur overstått..

sandra 22

Gift med forumet
Hei dere:)
Da jeg nok en gang hatt en tur på sykehuset,har 2 cm åpning så her er det bare og vente på effektive rier som aldri vil komme ser det ut som:( Kynnere \svake rier i fra fredag og masse nedpress og ubehag..

Alt sto bra til med lillemann men han er ikke så aktiv lengre,for det begynner og bli trangt inni magehuset:)
Fikk ul,akupunktur og hun kjente etter om jeg var moden..så med litt effektive rier så trodde de dette ville gå fort:) Håpe det skjer noe snart:)Nå skal jeg sove litt for jeg har vært våken i hele natt.

Kontroll til fredag der jeg håper jeg blir satt igang om jeg ikke har født innen den tid:) 39+5 i dag så er rimelig klar for å møte småen:)

Hadde du time på sykehuset eller dro du fordi du var bekymret?

Vil også bli sjekket litt, men her er det ikke overtidskontroll før neste mandag.... 8 dager over....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Høres ut som det ikke er lenge igjen for deg! Lykke til!

Nå er det ikke lenge før du har baby i armene dine❤️
Tipper du har født før neste time:)

Hadde du time på sykehuset eller dro du fordi du var bekymret?

Vil også bli sjekket litt, men her er det ikke overtidskontroll før neste mandag.... 8 dager over....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei jeg våknet i natt med kjempe smerter som jeg hadde rundt 2 timer. Plutselig ga det seg bare igjen..har vært sånn nå flere ganger her:-( kjedelig. Idag tidlig var det så lite liv så jeg ringte føden og fikk komme inn på sjekk..har god dialog med sykehuset fra før da jeg har blitt fulgt opp hele svangerskapet p.g.a kronisk sykdom. Så nå vet jeg hvertfall att det er litt åpning der så får vi se hva som vil skje fremover:-)

Oooh, krysser fingrene for at det skjer noe snart :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

kjenner panikken sprer seg litt nå når jeg vet att det er litt åpning..Har jo vært så klar for å bli ferdig og jeg er det fortsatt,men husker hva jeg skal igjennom så det er nok derfor:) Er redd,skjelven,spent ja alt på en gang her nå:)

Kommer helt sikkert te å gå så fint skal du se ;) Vi er jo lagd for dette, og som regel så går det jo kjempe fint :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hadde noe av vannet ditt gått?

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Hei dere:)
Da jeg nok en gang hatt en tur på sykehuset,har 2 cm åpning så her er det bare og vente på effektive rier som aldri vil komme ser det ut som:( Kynnere \svake rier i fra fredag og masse nedpress og ubehag..

Alt sto bra til med lillemann men han er ikke så aktiv lengre,for det begynner og bli trangt inni magehuset:)
Fikk ul,akupunktur og hun kjente etter om jeg var moden..så med litt effektive rier så trodde de dette ville gå fort:) Håpe det skjer noe snart:)Nå skal jeg sove litt for jeg har vært våken i hele natt.

Kontroll til fredag der jeg håper jeg blir satt igang om jeg ikke har født innen den tid:) 39+5 i dag så er rimelig klar for å møte småen:)
Krysser fingre og tær for deg:) Ble du strippet?

Hadde noe av vannet ditt gått?

Nei ikke noe vann som var gått her.., jordmor kunne stikke hull,men siden jeg ikke har termin før lørdag ville de se om det gikk av seg selv:(

Merker du noe til det? Jeg skal strippes til fredag, for å starte prosessen med å settes i gang, og er veldig spent på hvor hyggelig konfirmasjonen til broren min blir:p

I hele går hadde jeg kynnere,svake rier..Men i natt sov jeg godt og merket ingen kynnere..De begynte på sånn smått igjen rundt 12 tiden i dag så de kommer og går litt..Merker de ikke så mye da jeg er vant med disse kynnerne..
Når skal du i konfirmasjon da?:)
Jeg har ny time på fredag på sykehuset og skal sjekkes igjen om det ikke har skjedd noe innen den tid:)Vi skal i konfirmasjon lørdag 10 mai,på termin til tantebarn så vi får se vi også:) Regner med jeg går rundt som hvalross 11 dager på overtid før lille må hentes ut:) huff.....

Hva betyr å bli strippet?

Back
Topp