Nok en oppdatering jeg ikke forstår..

♥veromor♥

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Er det flere enn meg som ikke finner bl.a. 'skjult forum' og 'våre leker' etter den siste oppdateringen? Jeg har iPhone btw..
 
Det skjer med meg hele tiden ved oppdateringer. Har også iPhone! Dritirriterende [emoji35]
 
Ikke jeg heller. Tar vanligvis er par dager og så på magisk vis er alt tilbake
 
Samme her. Syns det er litt provoserende jeg!!!
 
Samme her.. Nå mister jeg sikkert plassen min i skjult forum også..

Jeg har begynt å gå inn via vanlig nettside for å være på skjult, men syns det blir litt dumt...har ikke holdt på så lenge før!! Har slettet appen flere ganger og logget ut og inn, selv ikke "påminnelsene" er oppdatert. Siste påminnelse er fra 14.februar!!
 
Sikkert et veldig teit spørsmål. Er ikke medlem av skjult form. Hva skjer egentlig der inne? Går jeg glipp av noe? Kanskje litt seint å melde seg inn nå, 4 dager før termin. ?,?
 
Sikkert et veldig teit spørsmål. Er ikke medlem av skjult form. Hva skjer egentlig der inne? Går jeg glipp av noe? Kanskje litt seint å melde seg inn nå, 4 dager før termin. ?,?

Nei, det er aldri for sent! Vi håper jo å være aktive etter at bebisene våre er kommet også. Det er mer aktivt på skjult og man kan være litt mer privat der, men det er noen retningslinjer på antall innlegg osv uten at jeg husker helt hva de er. Ligger en festet tråd om det på fremsiden. Send melding til Irith, så slipper hun deg inn om du oppfyller de :woot:
 
Sikkert et veldig teit spørsmål. Er ikke medlem av skjult form. Hva skjer egentlig der inne? Går jeg glipp av noe? Kanskje litt seint å melde seg inn nå, 4 dager før termin. ?,?

Enig, det er ikke for sent! Du må ha 10 innlegg pr 30 dager for å være med der, men det er som regel ikke noe problem med så mange spørsmål og kommentarer man har :) hør m Irith om du oppfyller kriteriene.
 
Back
Topp