Nok en nedtur... :'(

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
De ringte fra sykehuset i dag, egget tålte ikke opptiningen. Så da er det tilbake til start :'( Dette har vært en rævva dag! Har grått på jobb og her hjemme. Alt ser så svart ut...

Noen som har erfaringer? De skal ringe fra sykehuset i morgen, så vi kan planlegge veien videre... Kan vi begynne på nytt forsøk allerede ved mens om ca 2 uker?

Å får jeg eggløsning nå når jeg slutter med progynova og utrogestan? Vil jo prøve på hjemmelaget spire selv om sjansen er liten..

Huff, denne klumpen i magen er vond og tung... Synes alt er litt vanskelig akkurat nå :'(

De ringte fra sykehuset i dag, egget tålte ikke opptiningen. Så da er det tilbake til start :'( Dette har vært en rævva dag! Har grått på jobb og her hjemme. Alt ser så svart ut...

Noen som har erfaringer? De skal ringe fra sykehuset i morgen, så vi kan planlegge veien videre... Kan vi begynne på nytt forsøk allerede ved mens om ca 2 uker?

Å får jeg eggløsning nå når jeg slutter med progynova og utrogestan? Vil jo prøve på hjemmelaget spire selv om sjansen er liten..

Huff, denne klumpen i magen er vond og tung... Synes alt er litt vanskelig akkurat nå :'(
Ikke mye og si, ingenting kan trøste i en sånn situasjon! Skjønner deg veldig godt! Har vært der selv så mange ganger nå... Sender deg en stor trøsteklem og en liten oppmuntring; healer Hugo skal ha hjulpet veldig mange som oss!! ;) verdt et forsøk!!

Sender deg en stor klem! Ikke rart du er skuffet og lei deg. Kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt ettersom jeg aldri fikk egg på frys. Lykke til med samtalen i morgen!

Ikke mye og si, ingenting kan trøste i en sånn situasjon! Skjønner deg veldig godt! Har vært der selv så mange ganger nå... Sender deg en stor trøsteklem og en liten oppmuntring; healer Hugo skal ha hjulpet veldig mange som oss!! ;) verdt et forsøk!!

Vurderer healer og akupunktur nå... Prøve det som prøves kan ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men jeg anbefaler en ting om gangen, har prøvd homeopat og ankepunktur, men etter besøk hos Hugo ville jeg brukt han først!!! Hugo mente at grunnen til at jeg aborterte var et produkt jeg hadde fått av homeopaten, som han mener kun skal brukes FØR svangerskapet og ikke under... Dette kan kanskje forklare magesmertene mine gjennom hele graviditeten før jeg spontanaborterte... Han mente det var et abort middel hvis man brukte det i graviditeten og ikke bare før...

Ånei! Så grusomt! Forstår godt du er lei deg..
Vet ikke noe om medisinene du går nevner. Men håper dere får gode tilbakemeldinger i morgen i alle fall!

Akupunktur synes jeg høres bra ut! Har det som en neste plan B selv:) Og kanskje kan du komme igang med det veldig snart? Jeg forstår man bør få time før selve forsøket..

Men jeg anbefaler en ting om gangen, har prøvd homeopat og ankepunktur, men etter besøk hos Hugo ville jeg brukt han først!!! Hugo mente at grunnen til at jeg aborterte var et produkt jeg hadde fått av homeopaten, som han mener kun skal brukes FØR svangerskapet og ikke under... Dette kan kanskje forklare magesmertene mine gjennom hele graviditeten før jeg spontanaborterte... Han mente det var et abort middel hvis man brukte det i graviditeten og ikke bare før...
Oj, kan jeg spørre hvilket produkt det er? Jeg har bestilt homeopatmedisinen fructus femina og tenkte å prøve det under dette forsøket. Håper ikke det var den han mente...

Veldig leit å høre, forstår godt at du er lei deg:-( Sender over en god klem!

Stor klem til dere, det var veldig trist å høre!

Det var en progresteronkrem... Skulle være naturlig progesteron i den...

Jeg forstår ikke helt,for hvis det var naturlig pogresteron i de kremen, så fungerer de ikke som et abort middel. Hvis man ikke har progresteron så mister man. Er jo derfor vi få progresteron støtte under prøverør. Siden jeg mister så må jeg ta det til uke 12 når fosteret står for egenproduksjon.
Sa han hva som var årsaken til at du miset pga den krem?

Ja jeg vet... Skjønte ikke det jeg heller :( men han sa så.... Aner ikke jeg assa, men at han har gjort noe er i hvertfall helt sikkert!! Fikk som sagt mens i går og har hatt sterke menssmerter som bare har blitt værre siste åra..., og nå kjenner jeg ikke at jeg har mens engang...
Men tenker jo mindre kokker jo mindre søl.... Har ikke fungert med soneterapi, akupunktur eller homeopatmedisiner, så nå prøver jeg dette, og har veldig trua!!

:) Alt må jo prøves :)
Healing fungerer det. Det er det ingen tvil om. Den jobber med å få tilbake balansen i kroppen :)
En gang så blir det vår tur.

Har snakket med sykehuset i dag. Skal ringe når jeg får mens, så blir det kort regime igjen, med full dose med en gang ;) Var hvis ikke noe fare for at jeg blir overstimulert :P Så bare å stålsette seg for ny runde. Blir nok med akupunktur denne gangen

Jeg forstår ikke helt,for hvis det var naturlig pogresteron i de kremen, så fungerer de ikke som et abort middel. Hvis man ikke har progresteron så mister man. Er jo derfor vi få progresteron støtte under prøverør. Siden jeg mister så må jeg ta det til uke 12 når fosteret står for egenproduksjon.
Sa han hva som var årsaken til at du miset pga den krem?
Hm... Tenkte på en ting nå... Jeg mista jo også, men har fått beskjed om nok en naturlig syklus uten medisiner... Burde ikke jeg også fått Progresteron tilskudd så lenge jeg mista?
Men, men, nå skal vi prøve naturnmetoden igjen, før vi tar mer prøverør... han mente det var fullt mulig...

Du kan spørre de. Men har hørt om flere som ikke tar det under frys forsøk. Men får det de første to ukene på prøverør nå egget er satt tilbake. For midt vedkommende så har jeg mistet 7 ganger. Og fikk først progresteron etter nr 4. Men mister like mye med. Så skal sel til en spessialist neste uke for å diskutere hva som kan gjøres på neste forsøk i april

Hvis progresteron nivåene dine er normale. Så skal du egentlig ikke trenge det

Har snakket med sykehuset i dag. Skal ringe når jeg får mens, så blir det kort regime igjen, med full dose med en gang ;) Var hvis ikke noe fare for at jeg blir overstimulert :P Så bare å stålsette seg for ny runde. Blir nok med akupunktur denne gangen

Så bra! Masse lykke til!

Back
Topp