Nok en natt oppe siden 03:p

Her har natten vært fin, knotten våknet litt over midnatt med voksesmerter, fikk en paracet, og vi sov til 0830 :) det var luksus, våken mellomm 6 og 7 ellers :)

Ja ungene har sine egne klokker :p må være godt å sove ut litt:) enn jeg som ikke har barn enda, jeg burde sove ut hele dagen som jeg gjorde før:)

Her sov snuppa til 06.30 og det var tidlig til å være henne, så jeg la meg inn i sengen hennes å hvilte litt mens hun lekte med kjøkkenet sitt og leste bok til meg hehe

Jeg pleier å sova til 10-11 i helgene, så det er litt unormalt at jeg våkner av meg selv klokken 8...

Sover nok ikke like lenge lenger... sliter med å sovne etter å vært på dø, noe som er 2-3 ganger pr natt:p

Sent from my HTC Legend using BV Forum

Jeg er enda ett dvaledyr, men våknet flere ganger i natt og det er ikke gøy :( er såååå kjedelig. =p Måtte opp kl.8 med lillemor ;)

Hadde besøk i går vi så jeg la meg 3 jeg da.... :p fikk igjen for det i dag kjenner jeg.....

La meg halv 2 og mannen velja meg for ca 30 min sia <3

Ååhh godt:) her har gubben akkurat stått opp:) rastløs og vill ut på tur, men han vill være sofagris!! Jeg som vill være med han når han reiser på sjøen på onsdag:p blæh

Back
Topp