Nok en kjemisk??

Mammamodus :)

Glad i forumet
Juligull2021
Legger ved et bilde av testene mine. Er ikke håpefull i det hele tatt. Er så lei meg at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hadde en SA i juli og en kjemisk i starten av september. Orker ikke dette :( er 13 DPO idag, minimum 12 DPO. (Usikker om EL var 21 eller 22)..
 

Vedlegg

  • EC532941-FE38-4936-81F1-7A7772C5A6DA.jpeg
    EC532941-FE38-4936-81F1-7A7772C5A6DA.jpeg
    26,3 KB · Visninger: 100
Har ingen liggende. Kommer en i posten. Men føler meg ikke gravid lenger heller nå. Kan jo være psykisk også da.. men har på følelsen av at en digital vil si ikke gravid :( dette skjedde forrige måneden, nesten akkurat likt! Greie streker på tester frem til 11-12 dpo, og gravid 1-2 på digital, får så at strekene blir svakere og så sier digital ikke gravid på 15-16 dpo. :(
 
For psyken sin del, så bør du droppe alle disse testene og vente til ikm med å teste. Og da holde deg til en digital test. Og ikke minst slutte å teste ørten ganger etter stigning/ikke stigning. Det er ikke sunt.
 
For psyken sin del, så bør du droppe alle disse testene og vente til ikm med å teste. Og da holde deg til en digital test. Og ikke minst slutte å teste ørten ganger etter stigning/ikke stigning. Det er ikke sunt.

Du har selvfølgelig helt rett. Men det hjelper meg ikke akkurat nå når jeg er helt knust. Men skal ta det til meg hvis vi blir gravide igjen.
 
Du får prøve å se lyst på det - når du får kjemiske sånn som det så kan du bli gravid :) Det er ekstremt vanlig å ha kjemiske, men de aller fleste vet ikke engang at de har det. Selv har jeg hatt det 3 ganger, vært gravid med EXU en gang og gravid en gang som resulterte i baby. At egget streifer livmoren og gir utslag på tester på vei ut betyr jo i alle fall at egget er befruktet - det er bra! :)
 
Uff, forstår godt at det er kjipt. Håper virkelig du blir fort gravid igjen. Vet at det er vanskelig (har litt testemani), men vil virkelig anbefale å ikke teste så tidlig. Jeg ga meg selv regel på at jeg ikke fikk teste før 12 dpo og max annenhver dag. Sender gode klemmer, og håper virkelig du blir fort gravid igjen❤️
 
Så ikke skikkelig på testene dine før nå. Den siste er fortsatt positiv? Ville tatt en til om to dager:happy:
 
Back
Topp