Nok en hcg tråd!

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Nok først målin når jeg var 4+2 da var den på 191 og andre måling når jeg var 4+4 da var den på 352. Bekymrer meg jo  så klart siden den ikke har fordobblet seg helt !
Skulle den ha fordobblet seg eller mere skulle den  jo ligget på 382 eller mere.
Bekymrer jeg meg unødig?Vet bare ikke om jeg takler enda en SA blir da den 3 på rad.

Litt usikker på sånne ting. Men den har jo steget ganske bra syns jeg. Min doblet seg heller ikke, gikk fra 3200 på tirsdag og onsdag var det 2400, men det var visst helt normal og bra stigning. Og på ultralyden på onsdag fikk vi se et herlig bankende hjerte. Så tror nok ikke du skal bekymre deg:-)

Hermansinmamma skrev:
Litt usikker på sånne ting. Men den har jo steget ganske bra syns jeg. Min doblet seg heller ikke, gikk fra 3200 på tirsdag og onsdag var det 2400, men det var visst helt normal og bra stigning. Og på ultralyden på onsdag fikk vi se et herlig bankende hjerte. Så tror nok ikke du skal bekymre deg:-)

Det er på 2 dager den skal doble seg, ikke 1=)  Så stigningen din er helt super den=)

Back
Topp