Nok en gang..

xmissx

Flørter med forumet
Forrige helg fikk jeg blødning og var inne på sykehuset på ul..baby levde og hadde det fint men fant blod rundt livmoren..fikk beskjed om og ringe inn hvis jeg fikk mer. Da legen der skulle skrive notater. I kveld etter en uke er det kraftigere blødning..har ikke energi og makter ikke reise inn igjen. Er jo ikke noe de kan gjøre uansett:( beklager sutretråden men må få ut frustrasjonen et sted. Er 11+4 idag..så nærme den magiske grensen:( håper alle har det bra og ønsker dere en god helg :)

Sender deg en god klem og positive tanker :-) håper at alt ordner seg, er liten sjanse for at det går galt så sent, bare 2 dager igjen til 12+0 nå :-) Lykke til ❤

Forrige helg fikk jeg blødning og var inne på sykehuset på ul..baby levde og hadde det fint men fant blod rundt livmoren..fikk beskjed om og ringe inn hvis jeg fikk mer. Da legen der skulle skrive notater. I kveld etter en uke er det kraftigere blødning..har ikke energi og makter ikke reise inn igjen. Er jo ikke noe de kan gjøre uansett:( beklager sutretråden men må få ut frustrasjonen et sted. Er 11+4 idag..så nærme den magiske grensen:( håper alle har det bra og ønsker dere en god helg :)

Huff ikke noe gøy! Skjønner godt du blir lei! Det eneste du kan gjøre er å krysse fingre og tær og håpe at det går godt. Og som det sies ovenfor, det er ganske små skanser for at det går galt så sent.

Sender over en klem..<3

Om du kjenner det litt mindre tappet i dag så syns jeg du skal dra inn igjen. Det kan godt hende at blodet som kom ut nå er det som de så på ul, og det kan ha kommet ut uten å skade fosteret. Det er ikke stort de kan gjøre, men de kan i alle fall gi deg et svar :)
Det kan gå fint :) Krysser fingrene for deg.

Enig i at et klart svar er det beste, reis til sykehuset hvis du kan. Kan jo hende fosteret fortsatt har det bra. Ønsker deg lykke til:)

Huff, forferdelig opplevelse :( Krysser fingrene for deg! Blod kan jo være helt ufarlig. <3

Tenker på deg♡♡♡ og håper alt står strålendd til.. tror jeg leste det bare var 2 pr sjanse for det i uke 11 altså..:)

Håper babyen er sterk <3 Så vondt at du må oppleve dette. Krysser for at alt er bra. Klem

Tenker på deg!

Back
Topp