Nok en gang.. tidlig ul/ duo test

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Noen andre som har vært på tidlog ul å sjekka nesebein og nakkefold? Jeg har vært og skal på duo test.. nakkefold lå på 1,3.. litt nysgjerrig hva andre ble målt til..

Eller som skal ta duo test?

Noen andre som har vært på tidlog ul å sjekka nesebein og nakkefold? Jeg har vært og skal på duo test.. nakkefold lå på 1,3.. litt nysgjerrig hva andre ble målt til..

Hei, har ikke vært enda, men har tatt blodprøven ifm.duotest og skal på TUL om en uke. Er veldig spent! Sa de noe om 1,3 var inne for «normalen» da?! #clueless

Ja den var tynn og fin, sa legen... jeg og har tatt blodprøven og får resultat sammen med ny ul på tirsdag.. spennende..

Sniker fra februar - Jeg gjennomførte duo test på mandag. Jeg fikk ikke med meg noen papirer men mener de målte nakkefold på enten 1,6 eller 1,8mm. Var da 12 + 4. Nakkefold og neseben, ben, armer og andre organer så fine ut.
Jeg kom ut med 0,06% sjanse for trisomier i følge legen og har slått meg til ro med det :)

Sniker fra februar - Jeg gjennomførte duo test på mandag. Jeg fikk ikke med meg noen papirer men mener de målte nakkefold på enten 1,6 eller 1,8mm. Var da 12 + 4. Nakkefold og neseben, ben, armer og andre organer så fine ut.
Jeg kom ut med 0,06% sjanse for trisomier i følge legen og har slått meg til ro med det :)

Det høres jo veldig bra ut da! Fikk du et tall sånn 1/ ett eller annet?

Det høres jo veldig bra ut da! Fikk du et tall sånn 1/ ett eller annet?
Nei fikk ikke med meg noen ting denne gangen. Litt rart. Trodde kanskje det ble lagt på helsenorge men ikke dukket opp. Tenkte høre med sykehuset om jeg kan få det så også mannen (som ikke fikk være med) kan se.

Nei fikk ikke med meg noen ting denne gangen. Litt rart. Trodde kanskje det ble lagt på helsenorge men ikke dukket opp. Tenkte høre med sykehuset om jeg kan få det så også mannen (som ikke fikk være med) kan se.

Ja det er jo litt kjekt! Veldig spennende..

Jeg bor i Danmark så jeg har tatt det. Fikk risikotall på 1:195 og tok morkakebiopsi. Heldigvis så alt fint ut og det blir en gutt!

Jeg bor i Danmark så jeg har tatt det. Fikk risikotall på 1:195 og tok morkakebiopsi. Heldigvis så alt fint ut og det blir en gutt!

De var sikker på gutt? Jeg fikk vite jente.. sa ingenting om at hun var i tvil heller, men tok ul på jobb (dårlig apparat og ingen var dreven på det) , men da såg det for meg ut som gutt :angel8

Hvordan gikk det med deg? Og fikk du vite kjønn??:angel8

Det gikk kjempefint! Veldig gode utsikter! Sykt aktiv mini som gjorde det litt vanskelig for de som skulle ta bildene av neseben & nakkefold! Etter noen runder opp fra benken (lå der i minst 30 min) og mye poking og dulting i livmor fikk de endelig det de skulle ha! De var (naturlig nok) litt stressa mot slutten & siden de ikke sa noe om det så spurte jeg ikke om kjønn. Får glede meg til det på OUL :-)

Var det vondt med morkakeprøve? Vi har 0,8% sjans for trisomi pga alder. Om det ikke synker til under 0,4% vil de tilby oss enten fostervannsprøve eller morkakeprøve. Skal dit på torsdag!

Var det vondt med morkakeprøve? Vi har 0,8% sjans for trisomi pga alder. Om det ikke synker til under 0,4% vil de tilby oss enten fostervannsprøve eller morkakeprøve. Skal dit på torsdag!
Det gjorde ikke vondt, men det var skikkelig ubehagelig. Hadde vondt i magen resten av dagen og var generelt sliten, men så gikk det over. Har fortsatt blåmerke på magen nesten to uker etterpå.

De var sikker på gutt? Jeg fikk vite jente.. sa ingenting om at hun var i tvil heller, men tok ul på jobb (dårlig apparat og ingen var dreven på det) , men da såg det for meg ut som gutt :angel8
Det er fordi klitoris er like stor som penis på det stadiet fosteret er nå. Hvis du har tatt KUB eller NIPT og de sier jente, så er det jente.

Back
Topp