Nok en dåpstråd :P

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Ka ønske en til dåpen??
Fått spørsmål om det fra flere! Og eg ane jo ikkje :P

Jente 27.07.13 <3

Penger går vel an? Som settes på en lukket konto. ellers så skal blant annet svigerfar kjøpe togbane, noe jeg syns er en super ide. Vi er ikke opptatt av det sølvet som mange gir; sølvsmykker, sølvskje etc. Som svigerfar er det en gammel tradisjon, man ga sølv for det hadde en god verdi i gamle dager.

Vi ønsket oss et album som alle dåpsbildene skal inn i. Og så ønsker vi oss bøker som f.eks Den store god natta boken, eller Den store eventyr boken. Eller kommer vi til å opprette en konto i hennes navn, som da de kan sette penger inn på. Vet at lillefrøkna også kommer til å få et medlemsnummer i Storbergen Boligbyggelag av min onkel og tante. Det fikk storebror, betalt fram til han er 18 år. Helt genialt, for da har de høyt medlemsnummer når de skal begynne boligjakten.

Eventyrbok/god natt bok, servise med motiv,penger,bæremeis,tripp trapp stol,annet utstyr man kan komme til å trenge? Vet ikke helt hva vi skal ønske oss,dette er noe av det en venninne fikk til sin sønn og som de ønsket seg da :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Vi fikk 4 av Barnas Store-serien. Sangbok, rim og regle, eventyr, sjørøvere osv finnes de i. Fikk fin gyngehest :) fikk fin kopp, skål og asjett m navnet hans på. Fikk penger, som bi setter på sparekonto. Fikk Sangkort. Fikk også noen vanlige, skje, gaffel, smykker, sølje :) (syns det også er litt koselig jeg da) :) selv kjøpte vi pledd fra pledd.net til ham, syns de er både nydelig fine og gode i stoffet. Og vi har starta sparekonto og sparing i aksjefond for ham. Tenker kanskje å kjøpe obos-medlemsskap til ham også, kanskje til jul? Får se.

Back
Topp