Nok en brystbetennelse på meg

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Nå har jeg fått nok altså! Nå har jeg siden fødsel vært gjennom influensa, omgangssyke og 2 brystbetennelser[:'(] Og det på 4 uker. Kan trygt si jeg er sliten nå...
I dag har Sebastian grått sammenhengende i 6 timer . Saken er at han er veldig plaget med luft, og det fordi han får masse småmåltider av puppen[&:] Er ikke nok å ta av der lengre. Så etter masse pumping og prøving og betennelser så kaster jeg nå inn håndkle.[&o] Han fikk sitt første mme måltid i stad og nå¨ligger han og smiler og prater[:)]  Skal prøve å pumpe en stund til før jeg gir meg da...Må innrømme det at jeg tar det litt som et nederlag dette her, men jeg har prøvd alt.  
Hvordan er det med der`? Går det knirkefritt`?

ORIGINAL: bondekone

vet nede på hs her sier de at har en hatt 3 brystbetenelser løpet av kort tid så anbefaler de å slutte

Hmmm. Helsesøsteren min ville jeg skulle prøve en gang til.. Men jeg tror jeg skal gi han pupp morgen og kveld og supplere resten med mme.. Så lenge jeg har noe.. Tror ikke det blir lenge men...  det er jo litt nedelerlag å måtte kutte ammingen synes jeg, men gud så deilig å vite at han faktisk blir mett!! Og se at han er fornøyd. Herlig[:D]

helt enig[;)]

Det er jo det[:)]

Jeg tok det også som ett nederlag, fikk dårlig samvittighet hver gang jeg sto å gjorde klar flaske.
Men hjalp når jeg fikk pratet med HS
Fikk beskjed om å ikke tresse med amminga jeg, men har jo vært en litt spesiell situasjon rundt oss da.
Å som sagt tidligere er det viktigste at barna blir mette.
De som får MME vokser opp de også.
Her ble også mage smertene mindre når vi gikk over til flaske

Glemte en ting
Trøste klem!!!!!

Takk takk[:)] Ikke no magetrøbbel her heller etter flaska! *bankibordet*[;)]

Back
Topp