Nok en blødning

Ida82

Forumet er livet
nå ikveld. Men fikk heldigvis en undersøkelse. FIkk høre hjertet med sånn doppler. Og ho så at mormunnen var lukket. Så siden det var travelt hos gyn med ul apparat så mente ho at sånn det så ut nå så var det en uskyldig blødning. Men fytti. Ho fant ikke hjertelyden med en gang, og det svartnet helt for meg. Godt jeg allerede lå nede!

Så ekkelt, men godt at alt så bra ut! Jeg har også hatt flere blødninger, så kjenner følelsen, og lettelsen over at  alt er bra! Heldigvis kjenner jeg masse spark om dagen, så får bekreftelsen på at ting er greit, selv om jeg blør igjen jeg også..

Huff, så ekkelt!!! Men godt at hun så at det var lukket og at dere fant hjertelyden. Da er nok alt mest sannsynlig i orden !
Men tenk at det skal være så bekymringsfullt å være gravid! Huffameg, jeg håper ikke flere av oss trenger og oppleve flere blødninger nå. På tide og begynne og slappe av og nyte nå, syns jeg! Håper du klarer og slappe av, snuppa! STor klem!

Huff så ekkelt.. men bra at du ble undersøkt så raskt da, så du slapp å gå og bekymre deg til over helga.. 

*liker ikke*

Fint at du har hørt hjertet, men så nervepirrende må det være hver gang!
STOR klem fra meg!

Back
Topp