Noia!

Jaybird

Gift med forumet
Sitter her drit forskjøla. Har vært det i flere dager. I går presterte en veldig god venninne (som vet) å si at: Det er farlig for spiren at moren er forskjøla, for spiren kan bli forskjøla og dø. Trodde jeg skulle tisse på meg. PARANOID NÅ. hehehe

Noen som har hørt om dette før?=P Det går vel ikke! [8D]

unnskyld meg, men det må da være det mest dumme og naive svaret jeg noengang har hørt. Nei vet du hva, det er VIRKELIG ingen realitet i det hun sa. Så bare slapp av, du har faktisk under et svangerskap større sjans for å bli snufsen og forkjøla. Det skader overhode ikke lille babyen i magen

Så bra=P. Regnet ikke med det. Men måtte høre da. Eller i hovedsak dele det[8D].

hihi, tror hun burde lese litt før hun eventuelt blir gravid, så hun ikke blir helt paranoid [:D]

Hahaha, for en påstand[:D] Hadde jeg vært forkjøla, hadde jeg vært mer redd for belastningen i mageområdet når jeg hosta... Er forsåvidt det nå også, men har funnet ut at man MÅ stramma magemusklene litt[8D]

Haha... For en kommentar[:D] Ja, hun kan ikke ha mye peiling[:D] Som de andre jentene her sier så har spiren det helt fint[:)]

er HELT normalt å bli forkjølet under et svangerskap.
tror hun tenker på røde hunder eller influensa. Det derimot kan være farlig.

Aaaaaaldri vært borti det før...Dummeste jeg har hørt...[:-]

Men det som kan være farlig er røde hunder, influensa (den som har gått nå), enkelte barnesykdommer (eks den 5.) vannkopper...

Ja, får håpe man slipper influensa og sånn=P.
Tenkte på det at alle født i norge er jo kronisk forskjøla. Så må jo ha blitt smitta i livmor^^. Men egentlig aldri hørt om noen som har mista av det.

Haha, Frøken S! Skal prøve å ikke stramme magemusklene=P.

Back
Topp