noer diller jenter??

K@trine

Gift med forumet
...bare lurer på om det er flere enn meg som har fått dilla på noe spes??[:D][:D] jeg bare må ha appelsinjuice og pink-lady epler... helst skrella...

* Sure smågotteri ting, sure føtter osv.
* Sure grønne druer

Har åsså drukket litt for mye cola, har aldri vært glad i det. Men siden jeg var så kvalm ble det mye cola, åsså har jeg ikke stoppet enda [8D] Må vell det snart, så ikke vekta sprenges!!

Kathrine

må ha appelsinjuice,appelsin og salt godteri!....selv om godiset ikke er så bra da....hmm[;)]

Jeg har også dilla på Pink Lady epler, og marsipanstenger [;)] Går myyye av det her om dagen...

ORIGINAL: ~Kathrine~

* Sure smågotteri ting, sure føtter osv.
* Sure grønne druer

Har åsså drukket litt for mye cola, har aldri vært glad i det. Men siden jeg var så kvalm ble det mye cola, åsså har jeg ikke stoppet enda [8D] Må vell det snart, så ikke vekta sprenges!!

Kathrine

Høres ut som de samme dillene jeg hadde for noen måneder siden - bare at jeg drakk PepsiMax istedet for cola - har ikke gått opp mer enn 2,5 kilo jeg (uke 38) så det kan gå veldig fint likevel[;)]

Ikke kommet noe veldig spesielt enda tror jeg, men jeg har mye mer lyst på Eplemost eller eplenektar nå enn før. Eneste drikken jeg orker sånn utenom måltider. Og jeg drikker MYE melk.

Jeg har nok fått mer "anti-dilla" enn dilla jeg tror jeg.

Jeg har blitt hekta på klementiner, spiser så det tyter ut av øra mine snart. Men nå begynner de å bli dårlige i butikken og snart så tar de vel bort klementinene også, uff og uff hva skal jeg gjøre da?!!!

Før elsket jeg feta, men nå klarer jeg ikke tanken en gang...Huff

...sånn kan det gå, husker da jeg gikk gravid første gang, klarte ikke lukta eller tanken på grillet kylling...[:'(] gleda meg kjempemye til jeg hadde født og skulle spise det igjen, men tror dere det smakte noe særlig??? Niks, synes ikke det er noe godt enda... og det er ti år siden!!![8|]

Salami!
Har aldri likt d no særlig, d har vært sånn "nød-pålegg", men nu e d d eineste som gjeld! Selv i jula, med all den gode maten, måtte mamma kjøpe inn jubel-salami t mæ!

må ikke glemme marsipan!!!har dilla på det også......dem slutter vel snart med marsipangris salget i butikkene etterhvert nå...[&o] snufs.........

Back
Topp