Noens form forandret? :-)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Min er ikke noe forandret... kaster opp mye og kvalmen er blitt verre etter uke 11. Heldigvis har jeg time hos legen på mandag :-) sliten av å sove dårlige netter kjenner jeg ...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Kvalmen min er litt bedre, men sliten med nettene jeg og..og har aldri før hatt problemer med søvn på nettene før, så det er veldig irriterende...våkner flere ganger om nettene, og kan bruke opptil en time for å sovne igjen da :-/ håper at det kommer seg no når skolen begynner igjen, og lange dager :-)

håper kvalmen din roer seg etter legebesøket..det er så fryktelig slitsomt :-/

Kvalmen min er litt bedre, men sliten med nettene jeg og..og har aldri før hatt problemer med søvn på nettene før, så det er veldig irriterende...våkner flere ganger om nettene, og kan bruke opptil en time for å sovne igjen da :-/ håper at det kommer seg no når skolen begynner igjen, og lange dager :-)

håper kvalmen din roer seg etter legebesøket..det er så fryktelig slitsomt :-/
Godt å høre :-) håper du får sove bedre "/ det er slitsomt ! Spiser kun loff og mais om dagen jeg :O minimalt og spyr opp alt "/ beskymret ang næring til babyen ... :(

Ei venninne av meg sleit med ekstrem kvalme i begynnelsen av svangerskapet, og hun var veldig bekymret for næringen til barnet..hun fikk beskjed av legen at barnet hadde det veldig fint i magen... :-) barnet tar den næringen den trenger av dine lagre, så er det deg det går ut over når du ikke får i deg næring. Men du er jo viktig og, så håper kvalmen gir seg :-) bare husk å få i deg masse veske :-)

*god bedring*

Ei venninne av meg sleit med ekstrem kvalme i begynnelsen av svangerskapet, og hun var veldig bekymret for næringen til barnet..hun fikk beskjed av legen at barnet hadde det veldig fint i magen... :-) barnet tar den næringen den trenger av dine lagre, så er det deg det går ut over når du ikke får i deg næring. Men du er jo viktig og, så håper kvalmen gir seg :-) bare husk å få i deg masse veske :-)

*god bedring*
Takk :-) roet meg ned :-) merker det "/ orker ikke mye veske :-(

Back
Topp