Noen?!?

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
som sliter med panikk angst/dødsangst og har født? bare lurer på hvordan det gikk? jeg kjenner jeg begynner å grue meg litt.[:(]
 
Hei[:)]
 
Jeg sliter en god del med panikkangst. Hvis du leser den linken under din som heter: Fler som sliter med angst etter fødsel her?, så står det hvordan jeg har det. Er heldigvis ikke farlig da, men helt forferdelig å ha det sånn. Det er jo ikke alle som får det heller så du får krysse fingrene[;)]
Unner ingen å ha det sånn, så jeg skal krysse fingrene for deg hvertfall[:D]
 
heisann.. Jeg har det også..sliter ennda den dag idag... For meg så gruet meg og gledet jeg meg samtidigt, men etter som jeg forstår så er du første gangs fødende og vet liksom ikke helt hva du har i vente og det gjør det liksom ikke bedre..
Jeg sliter med angst vannvittigt mye.. opptil flere ganger til dagen, er verst på kveldene.. føler "smerter" og andre puste vansker og slike ting som hjernen hele veien driver å pulsere ut slik at jeg får panikk.. er helt grusomt og er så sinnsygt slitsomt! Heldigvis så slet jeg ikke noe særligt med angsten under graviditeten og har heller ikke hatt noen spesielle plager sia februar i år.. da begynnte det på fullt igjenn og jeg merker at jeg låser meg mer og mer inne!

Men visst du vil ha noen å snakke med og slikt så er det bare å sende en pm.. er greit å lufte seg til noen som vet hva det innebærer[;)]
 
Back
Topp