noen??????

*Trønderpia*

Glad i forumet
jeg testa positiv idag.er trolig i uke 10...skal man da kjenne noen ting??
men jeg har blødninger, blør bare litt, så jeg er livredd svangerskap utenfor livmora...noen som har opplevd det?? evt. hvordan var det??

har ikke noen gode svar til deg..

Men GRATULERER med positiv test

Ikke alle merker at de er gravide. Jeg var kvalm og ekstremt trøtt fra uke 4, men
det er veldig individuelt. Krysser fingrene for at alt er i orden.
Kom deg til legen fort, og be om henvisning til tidlig UL.

jeg skal til lege på mandag..men det er så lenge til....og det er jo best å finne ut tidli hvis det er utnfor livmora....

ORIGINAL: Melancholia

Har du hatt noe vondt foresten?
Jeg hadde en SA, men jeg hadde vondt jeg da. Hørt om mange som har hatt blødning uten smerter, å da var det ikke noe galt heller.

nei, har ikke hatt noe spesielt vond...og når jeg er 10 uker så må jeg ha begynt å kjenne noe hvis det er utenom livmora...
brystvortene mine er vonde spesielt om kvelden...noen kvelder har jeg begynt å bli trøtt rundt 8-9 tiden....har vært litt småkvalm tidligere...men er ikke det nå...

ORIGINAL: *Trønderpia*

Har du hatt noe vondt foresten?
Jeg hadde en SA, men jeg hadde vondt jeg da. Hørt om mange som har hatt blødning uten smerter, å da var det ikke noe galt heller.

nei, har ikke hatt noe spesielt vond...og når jeg er 10 uker så må jeg ha begynt å kjenne noe hvis det er utenom livmora...
brystvortene mine er vonde spesielt om kvelden...noen kvelder har jeg begynt å bli trøtt rundt 8-9 tiden....har vært litt småkvalm tidligere...men er ikke det nå...

Høres ut som typiske graviditetssymptomer i allefall. Alt er nok bra skal du se [:)]

Gratulerer med svangerskapet [:)]
Er ikke nødvendigvis noe galt selv om du har en liten blødning. Men kontakt lege eller jordmor med en gang, så de får ta en titt.

Hadde egget festet seg i egglederen hadde du nok kjent det før nå. Den blir vel allerede såpass stor i uke 6-7 at det da gjør driiiiitvondt hvis det er svangerskap utenfor livmoren. Tror jeg...[8|]
http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321182

tvila sterkt på d e utafør livmora
æ har hatt d å hadde store smerta fra uke 7-8 å eggledarn sprakk i uke 9

en a symptoman på EXU e blodning men som regel har man smerta, iallefall om kroppen ikkje ordna opp sjøl som den som oftes jør i sånne situasjona

Back
Topp