Noen

*Bobbo*

Forumet er livet
.... som har hatt veldig forsinket mens etter misslykket prøverørsforsøk?

Er 16 dager over nå. [&:]
Tok en test forrige mandag ( 1,5 uke siden ) og den var negativ.

vist det hadde skjedd meg ville eg ha ringt sringt sykehuset for å spørre om du kunne ha startet opp på primolute. det får eg starte opp med vist mens ikke kommer i normal tid no

ORIGINAL: VilSåGjerne

vist det hadde skjedd meg ville eg ha ringt sringt sykehuset for å spørre om du kunne ha startet opp på primolute. det får eg starte opp med vist mens ikke kommer i normal tid no

Snakket med fastlegen min, og hvis mens ikke hadde kommet innen mandag 14. Skulle jeg komme å ta en blodprøve.

ORIGINAL: * Bobbo *

Snakket med fastlegen min, og hvis mens ikke hadde kommet innen mandag 14. Skulle jeg komme å ta en blodprøve.

flott. det er jo så kjedelig å vente jo[&:]

ORIGINAL: * Bobbo *

flott. det er jo så kjedelig å vente jo[&:]

Ditto. [&:] Ventingen er værst.

eg e på dag 26 i dag, og eg syntes at eg hr ventet i en hel evighet no........
syklusene mine ligger jo på mellom 22 og 42 så eg kan jo vente en stund ennå[:(][:@]

eg e på dag 26 i dag, og eg syntes at eg hr ventet i en hel evighet no........
syklusene mine ligger jo på mellom 22 og 42 så eg kan jo vente en stund ennå[:(][:@]

Kunne nesten stille klokka etter mensen jeg, kom alltid når den skulle. Men ikke nå, nei. [&:] Syklusen min har alltid ligget på 28-30.

Back
Topp