Noen?

Mammaine:)

Forelsket i forumet
Er det noen som har blitt gravid tiltross for at du har tatt angrepille? Og har svangerskapet gått bra ?

Ingen erfaring med det selv, men en angrepiller er jo ikke 100% sikkert, så om den ikke har virket så ville jeg tro babyen har det helt fint ☺️ Du kan jo høre med lege eller jordmor før første kontroll for å bli beroliget.

Ingen erfaring med det selv, men en angrepiller er jo ikke 100% sikkert, så om den ikke har virket så ville jeg tro babyen har det helt fint ☺️ Du kan jo høre med lege eller jordmor før første kontroll for å bli beroliget.
Ja jeg må nok det:) Takk for svar :)

Angrepille skal jo bare utsette eggløsning om du ikke allerede har hatt det og vil ikke avbryte et allerede påbegynt svangerskap :) hilsen sykepleier.

Angrepille skal jo bare utsette eggløsning om du ikke allerede har hatt det og vil ikke avbryte et allerede påbegynt svangerskap :) hilsen sykepleier.
Det visste jeg faktisk ikke! Kun tatt en i mitt liv og det er lenge siden but still :joyful:

Har nok hatt el før tiden ? Bare lurte på om noen hadde tatt den , og baby hadde det fint liksom . Takk for svar :)

Back
Topp