Mammaine:)
Forelsket i forumet
Er det noen som har blitt gravid tiltross for at du har tatt angrepille? Og har svangerskapet gått bra ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen erfaring dessverreEr det noen som har blitt gravid tiltross for at du har tatt angrepille? Og har svangerskapet gått bra ?
Takk for at du svarteIngen erfaring dessverre
Ja jeg må nok det Takk for svarIngen erfaring med det selv, men en angrepiller er jo ikke 100% sikkert, så om den ikke har virket så ville jeg tro babyen har det helt fint Du kan jo høre med lege eller jordmor før første kontroll for å bli beroliget.
Det visste jeg faktisk ikke! Kun tatt en i mitt liv og det er lenge siden but stillAngrepille skal jo bare utsette eggløsning om du ikke allerede har hatt det og vil ikke avbryte et allerede påbegynt svangerskap hilsen sykepleier.
Har nok hatt el før tiden ? Bare lurte på om noen hadde tatt den , og baby hadde det fint liksom . Takk for svarAngrepille skal jo bare utsette eggløsning om du ikke allerede har hatt det og vil ikke avbryte et allerede påbegynt svangerskap hilsen sykepleier.