Noen..

Hasselmusa

Forelsket i forumet
Som er gravide eller har vært det før som ikke har vondt i puppene?
Har det ikke vært for at mensen ikke er kommet og at jeg er litt småkvalm, så har jeg ikke kunne trodd jeg er gravid i det hele tatt. Det stresser meg i grunnen litt.

Vil nok tro det er normalt. Jeg selv har så vondt at jeg slet med å jogge på trimmen i går, og uten bh er det vondt når jeg går. Men venninna mi sa det eneste hun merket var at hun ikke hadde lyst på kaffe.

Hadde ikke vondt i puppene sist eller denne ganga.. Merker veldig lite til hele graviditeten. Er bare noen bittesmå forandringer i kroppen og at mensen ikke kom. Å så klart de 12 positive testene :P som gjør at jeg vet at jeg er gravid!

Når jeg tar På de kjenner jeg litt øm, men ikke noe smerter i de.
Eneste jeg har er kjempe mage smerter som blir urolig for.
Og er litt trøtt på dagen

Jeg er bare kutte øm når jeg klemmer eller dytter på de.. Merket det tilfeldigvis når jeg lente meg mot noe :-p

I alle mine tre graviditeter er fravær av ømme pupper er tegn på at jeg er gravid. Normalt er de ømme før mens.

Jeg har hørt at man gjerne kan ha mindre vondt i puppene når du har født og ammet før. Jeg har litt ømme, men det var mye værre med nr 1..!

Jeg har ikke ømme pupper så langt, og hadde det ikke med sønnen heller. Hadde superømme sist svangerskap (MA), men svangerskap kan jo variere enormt fra gang til gang:)

Jeg har to fullgåtte svangerskap og en ex.u bak meg. I alle har jeg hatt vonde pupper. Denne gangen er de minimalt vonde.
Er bare 4 uker, men er så nervøs for at det ikke skal gå bra. Det hjelper ikke akkurat at testene ikke er voldsomt sterke heller.

Ikke vondt en meter heller. Men her har puppene ikke blitt helt seg selv etter ammeslutt i august enda, så det er vel en sammenheng

Jeg hadde veldig ømme og vonde pupper i forrige svangerskap, men ingenting enda (4+4). Fint er det, for jeg ammer nr. 1!

Ikke vondt i det hele tatt. Men ammer enda jenta mi på 18 måneder da. Kanskje det har noe med saken å gjøre :)

Back
Topp