Noen?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Har den siste uka hatt litt løs mage, magevondt og sterkere kynnere! Er det fler som opplever det samme? Er det et godt tegn? :) Var også på kontroll hos legen igår, alt var fint. Jeg trodde hodet hadde festet seg, men legen sa at hodet lå veldig langt nede denne kontrollen og han fikk nesten ikke lirket på han lenger :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Akkurat det samme bare pluss masse mensmurringer. Er du langt på vei?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja opplever akkurat det samme, pluss masse menssmerter å stikking i livmorhalsen XD uke 35+2 i dag

Sliter med mye kynnere, luftsmerter + mye murringer i korsryggen og stikkninger i magen/livmora. Veldig ubehagelig, men vil tro det er normalt siden det er fler som opplever nesten det samme :)
Jeg er 34+0 i dag :)

Jeg er vel 35+5 så da er det vel helt normalt.

Var hos jordmor og hun sa at det var nok en del av modningen, men at det ikke var noe fasitsvar på når tid fødselen startet.

Ja opplever akkurat det samme, pluss masse menssmerter å stikking i livmorhalsen XD uke 35+2 i dag
Om stikking i livmorhalsen er det jeg beskriver som at noen tar en svær nål å banker oppi der, som et støt/stikk som er kjempe vondt og ubehagelig? Så har jeg det også, opp til flere ganger dagen :/

Har en del mensmurringer både i magen og i korsryggen. Er 35 + 1 i dag. Har hatt det sånn en stund nå, også en del kynnere..

Om stikking i livmorhalsen er det jeg beskriver som at noen tar en svær nål å banker oppi der, som et støt/stikk som er kjempe vondt og ubehagelig? Så har jeg det også, opp til flere ganger dagen :/

Har hatt det samme et par ganger. Akkurat som at jeg skvetter til med det samme også. Skikkelig ubehagelig!

Ææh den stikkingen har jeg opplevd også! Ekkelt!

-Fra appen-

Akkurat samme her! Pluss sterke mensesmerter. Føler meg helt ubrukelig, har bare lyst å ligge på sofaen, ingen energi etter lille trener karate hele natta ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jepp, løs mage hver morgen, mensmurring og trykk mot symfysen og må akutt sitte meg ned flere ganger når jeg sminker meg fordi jeg får sterkt ubehag i korsryggen. Har bekkenløsning og låsning i tillegg. Er det ikke det ene så er det det andre:-( er 33+5 og er 100%sykemeldt på tredje uke nå og ut svangerskapet.. Blir mange timer i senga og ett par høneblunder i løpet av dagen:-) det hjelper i allefall litt! Lykke til alle sammen, håper dere får godt med hvile og sjokolade servert på senga:-) det fortjener vi alle!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp