Noen?

Badeand1984

Flørter med forumet
Hei. Jeg hadde mensen 13 september. Har ekstremt ømme pupper og nå har jeg fått en lysrosa utflod. Noen som har noen erfaringer med det? Er enda noen dager til jeg skal ha IKM. Jeg har ekstreme humørsvingninger og (som min kjæreste sier). Har tatt flere strimmeltester, men alle er negative. Er så mange tegn som stemmer, men testene viser negativt. Les gjerne mine andre innlegg også.

Klem
badeand1984

sitter med det samme selv ikke blødningene og utfloden med humør svingninger og
tester som viser negativ
vi kan jo ikke gjøre annent en å vente og teste igjen om en uke viss ikke ting forandrer seg lykke til

stor klem

vent til noen dager over IKM, for det er mange av oss som ikke får pos test før så så mange dager over. Da jeg fikk gullet mitt testet jeg neg  3 dager før, og  pos 4 dager etter. Så jeg skal vente til neste helg selv om de sier på BV at jeg kan teste om 2-3 dg...

nei gidder ikke skuffelsen, venter jeg...

Lykke til!

Strimmeltestene viste negativt på meg.
Tok til og med en test i går morgest som viste negativt, men CB var positiv 2-3 uker.Jeg skulle hatt mensen for et par dager siden.

På lørdag fikk jeg mensen igjen. Hadde den bae 1 dag igjen, og nå har den forsvunnet. Forrige gang jeg hadde mensen fikk jeg den flere dager over tida, og den varte bare 1 dag da også. Denne mnd fikk jeg den en uke for tidlig og hadde den bare 1 dag denne gangen ogå. Syns dette er veldig veldig merkelig. Jeg pleier ALLTID å få mensen til tiden (altså på dagen hver gang-28 dagers syklus), men ikke de 2 siste mnd. Har mensen i 3-5 dager også. Har tatt flere tester, men alle er negative. Brukt disse "billigstrilene"..begyner å lure på om noe er galt med meg... Lest litt rundt på nettet og slikt. Noen som har noen råd/tanker rundt dette?

Klem badeand1984

Kjenner til noen som ikke har testet positivt før de var over 3 mnd på vei, og de fikk friske, sunne barn! Dette er noen år siden, så testene har nok blitt litt bedre, men alt går ann! Vet hvordan det føles å gå å lure å vente! Ikke noe kjekt, men det er ikke så mye annet du kan gjøre  Tror nok ikke det er noe galt med deg! Kan være mye som spiller inn. Prøv å slapp av, ta en test igjen om noen dager så ser du, visst ikke kan du jo ta en tlf til legen din å høre? Krysser fingrene for deg!!

Back
Topp