Noen Vest Agder-damer her??

Synnove

Glad i forumet
Hei 
Jeg bor i Kristiansand, og lurte på om det var noen andre juni-mammaer i nærheten?

Bor i Vågsbygd, har termin 13 juni :)

Bor på justneshalvøya, og har termin 9.juni :)

Så koselig at det var så mange her... :-)
Skal vi ta et Babyverden-treff etterhvert?

Det kunne vært koselig!

Bor midt i Kristiansand sentrum :) Har termin 2 juni.
Har skrevet et innlegg tidligere om søk av andre gravide i Kristiansand på "Treff sidene".
Et treff hadde vært koselig!

Bor også i Kr.sand, termin 2.juni her og. Sees kanskje på sykehuset mumiimoor? ;)

Bor i Søgne og termin 19 juni!!

Bor i mandal og har termin 9 juni ;-) hadde vært gøy med treff ja :-D får skrive inn når vi føder så kanskje vi har hverandre der inne :-)

Har dere lyst å treffes en gang iløpet av februar da? 
Er det best hjemme hos noen, eller på cafè kanskje?
Kommer jo an på hvor mange man er... 

mumiimoor skrev:
Har skrevet et innlegg tidligere om søk av andre gravide i Kristiansand på "Treff sidene".

Visste ikke det fantes treff-sider... :-) 

Åå joda ;)
Det var vel det første jeg fant her inne.. ellers er alt fremdeles helt nytt for meg. hehe

http://www.babyverden.no/Forum/Medlemsaktiviteter/Treff-forum/314R/

Synnove skrev:

mumiimoor skrev:

Visste ikke det fantes treff-sider... :-) 

Ja det må vi få til!!
Jeg kan alle dager etter 13 :) vanligvis...
Er 50%sykemeldt.. :( bekkenløsning. heldige meg.
Siste helgen i feb passer ikke.
Cafe er jo alltid hyggelig da.. :)

Synnove skrev:
Har dere lyst å treffes en gang iløpet av februar da? 
Er det best hjemme hos noen, eller på cafè kanskje?
Kommer jo an på hvor mange man er... 

Hehe...spennende!!

Lisse__ skrev:
Bor også i Kr.sand, termin 2.juni her og. Sees kanskje på sykehuset mumiimoor? ;)

Sentralt i V-bygda? Havner nok i samme barselgruppe hos ugla på helsestasjonen vi :)

MammantilSander skrev:

Lisse__ skrev:
Sentralt i V-bygda? Havner nok i samme barselgruppe hos ugla på helsestasjonen vi :)

MammantilSander skrev:

Ugla...? Haha.... Forklar?? 

Ugla = helsesøstera! Meg og nabokåna som har gitt ho det navnet, he he.. Synes ho er HELT håpløs, og har vel ikke klart å skjule det helt heller.. Fikk beskjed fra jordmor på sist kontroll om jeg ville ha ei anna helsesøster denne ganga.. Men kan like godt ha ho.. Nå kjenner jeg henne og vet hvordan ho er....

Ja, jeg har ei på Sentrum Lund helsestasjon som er sånn "kjenne-på-følelsene-dine-jordmor", og det blir litt slitsomt....
Og når det i tilegg kommer en sånn: "Ja, men er du HET sikker på at du føler deg i fin form?!?!" ble det litt mye. 
det var som om hun ville jeg skulle feile noe...

Off, slitsomt med ei slik jordmor! Jordmora i Vågsbygd er knall, hun er virkelig helt super! Er jo en drøm å gå til henne, blir verre når snuppa kommer ut og jeg må gå til ugla, he he ;-P

Back
Topp