Noen våkne?

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
ikke mye søvn på meg i natt, og kjenner jeg holder på å gå på veggene.
Influensavondt, varm,kald, kvalm, vond hals. Vil så gjerne føle meg frisk og ha litt av det overskuddet " alle" påstår at skal være der i 2. trimester.
Blæ!
Kan ikke noen fortelle noe kjekt, morsomt el. Så jeg har noe å lese på? :)
 
ikke mye søvn på meg i natt, og kjenner jeg holder på å gå på veggene.
Influensavondt, varm,kald, kvalm, vond hals. Vil så gjerne føle meg frisk og ha litt av det overskuddet " alle" påstår at skal være der i 2. trimester.
Blæ!
Kan ikke noen fortelle noe kjekt, morsomt el. Så jeg har noe å lese på? :)


Kjedelig med influensa ja :/
Har nok ikke noe morsomt og komme med, da jeg selv ligger med 40 i feber og er 100% sikker på at jeg har fått den mye omtalte manflue :eek:

God bedring <3
 
Kjedelig med influensa ja :/
Har nok ikke noe morsomt og komme med, da jeg selv ligger med 40 i feber og er 100% sikker på at jeg har fått den mye omtalte manflue :eek:

God bedring <3
Takk det samme :)
Gutt du venter eller? For jeg er overbevist om at man med gutt i magen, får alvorlig manflu og ikke vanlig influensa. Så er nok manflu her også.
 
Ingenting i magen enda dessverre:/
Venter på ivf her:)

Lykke til med IVF! Det er en tøff prosess, men verdt det! (Hilsen hun som måtte ha hjelp til barn nr to, og nå venter en utrolig overraskelse som ingen hadde trodd skulle være mulig!)
 
Jeg er våken!
Har ikke influensa da! Har ligger på sykehus i natt til obs og for å få tatt en del prøver..... Mistanke om alt da nyrestein til gallestein osv. Knerten har det heldigvis fint der inne. Venter også gutt denne gangen, og hun som tok UL tittet bare på papirene mine og sa at han her har jammen gitt Mamma'n sin mange bekymringer allerede!

God bedring!!!
 
Har ikke sovet noe i natt, men det er på grunn av frøkna.
Hun har vært lysvåken og turna rundt i senga vår...
 
Takk det samme :)
Gutt du venter eller? For jeg er overbevist om at man med gutt i magen, får alvorlig manflu og ikke vanlig influensa. Så er nok manflu her også.
Jeg var så syk jeg aldri har vært i vinter, både med influensa og spysyka og jeg trodde jeg skulle dø hver gang:p nå vet jeg hvorfor, takk!!
 
Har forresten sovet dårlig. Urolig mage, snøras fra taket og en tuppe som lå og sparka meg i ryggen. Til slutt ble jeg kastet ut av senga.
 
Blåser jo helt drøyt her.. :p
Sinnsykt digg å våkne til igrunn og bare pakke dyna godt rundt seg :)
 
Jeg er våken!
Har ikke influensa da! Har ligger på sykehus i natt til obs og for å få tatt en del prøver..... Mistanke om alt da nyrestein til gallestein osv. Knerten har det heldigvis fint der inne. Venter også gutt denne gangen, og hun som tok UL tittet bare på papirene mine og sa at han her har jammen gitt Mamma'n sin mange bekymringer allerede!

God bedring!!!
God bedring, håper de raskt finner ut av det.
 
Har ikke sovet noe i natt, men det er på grunn av frøkna.
Hun har vært lysvåken og turna rundt i senga vår...
Håper du får en fin dag selv om det kanskje blir noen gjesp :)
 
Har forresten sovet dårlig. Urolig mage, snøras fra taket og en tuppe som lå og sparka meg i ryggen. Til slutt ble jeg kastet ut av senga.
Må få større seng;-) vi vurderer vegg til vegg madrass :-D
 
Vært oppe lenge. Opp 06 vært på jobb på sykehjemmet jeg jobber på. Igrunnen klar for å legge meg nå..
 
Back
Topp