Noen våkne???

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg er :p

Fikk sove litt utpå i dag, så nå sitter jeg med skolearbeid og venter på å bli trøtt ;)

Eller venter på å bli trøtt, eller evt fødsel, rettere sagt :p :D

Regner med trøttheten melder seg først :p

Ja:( fekk sove frampå eg og :p straffer seg det;) lurer på om eg bare skal ta å vaske badet.. gjør eg altid når eg ikkje får sove :p

Sover nesten ikke noe. Er mer våken nå enn i hele dag :( mannen ligger på gjesterommet, er syk så han snorker sånn. Jeg ligger med dataen og ser på serier :/ hva gjør dere?

Ja:( fekk sove frampå eg og :p straffer seg det;) lurer på om eg bare skal ta å vaske badet.. gjør eg altid når eg ikkje får sove :p

Oh ja. Det straffer seg :p Fint nattesyssel. Får iallefall rent bad da! :D

Sover nesten ikke noe. Er mer våken nå enn i hele dag :( mannen ligger på gjesterommet, er syk så han snorker sånn. Jeg ligger med dataen og ser på serier :/ hva gjør dere?

Lite soving i gården her også gitt. Har aldri sovet så lite så nå. Skjønner virkelig ikke at jeg ikke er trøttere.. :p
Ser på serier jeg også. Lei av å ligge i sengen og vri meg, så nekter å legge meg før jeg kjenner jeg er trøtt :p

Hehe, off a meg. Skal ikke være greit :) alle sier jeg skal sove, får ho det ikke til ;) sovnet litt på sofaen etter middag. Hvilken serie ser du på?:)

Hehe, off a meg. Skal ikke være greit :) alle sier jeg skal sove, får ho det ikke til ;) sovnet litt på sofaen etter middag. Hvilken serie ser du på?:)

Ja! Sover bedre på dagen jeg også, men når natta nærmer seg blir det umulig. Jeg ser på home and away.... hihihi :p Fulgt meg i alle år, og ser på nettet...
Du da? :)

Mmm <3 skurekrem sitron <3 nyvaska bad :D no må eg vel få sove :p

Ja, det burde vært mulig. Får prøve jeg også! Supert med nyvaska bad altså. Skal ikke ha på oss at vi ikke er effektive mens vi er gravide. Her er det også shinet fra golv til tak :p

Jeg er våken. Lillegutt har sovet i seriøst hele dag, bare vekker han for mat og bleieskift. Men da jeg gikk å la meg for 15 min siden våknet han på flekken. Hurra.

-- tasting fra mobil --

Jeg er våken. Lillegutt har sovet i seriøst hele dag, bare vekker han for mat og bleieskift. Men da jeg gikk å la meg for 15 min siden våknet han på flekken. Hurra.

-- tasting fra mobil --
Det er typisk! :p

Håper han sovner fort igjen da.
Husker når vesla mi var så liten. Sov jo hele tiden. Fant omtrent ikke ut hvilken farge hun hadde på øynene før hun var en mnd og to :p Lov å håpe på reprise!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det er typisk! :p

Håper han sovner fort igjen da.
Husker når vesla mi var så liten. Sov jo hele tiden. Fant omtrent ikke ut hvilken farge hun hadde på øynene før hun var en mnd og to :p Lov å håpe på reprise!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Samme her! :p Regner med jeg får en heeeelt motsatt unge denne gangen.. meen er lov og hååpe ja :D

Back
Topp