Noen våkne som kan hjelpe meg?

Tuppelura92

Glad i forumet
Jeg rakk akkurat å sovne, for kanskje 45 min siden, og våknet med helt SYKE magesmerter (men mest på venstre side ). Eneste jeg tenkte var at jeg måtte på do. Uten spesielt hell, kan ikke hatt såååå vondt i magen for en liten fis xD måtte puste og svelge unna for å ikke kaste opp, og svime av. Sakte men sikkert ble det litt bedre, så jeg gikk å la meg igjen nå. Er livredd for at det skal komme tilbake!! For er livredd for at det skal være noe på gang, men fader, er det sååå vondt, så kan noen ta livet av meg med en gang :O
Jeg bare aner ikke hva jeg skal tro, har da ikke gjort detta før, aner ikke hva jeg "kjenner etter" :/ noen som det høres kjent ut for?

Ring føden og høyr med dei!

Mine rier var litt som når jeg har spist melkeprodukter og får vondt i magen/luftsmerter. Da snakker jeg om de svake riene i begynnelsen :p spennende! Håper det er noe på gang for deg - selv om det er skummelt, ungen må jo ut ;)

Mine rier var litt som når jeg har spist melkeprodukter og får vondt i magen/luftsmerter. Da snakker jeg om de svake riene i begynnelsen :p spennende! Håper det er noe på gang for deg - selv om det er skummelt, ungen må jo ut ;)
Jeg håper forsåvidt at noe er i gang jeg også, for som du sier, ungen skal jo ut, før eller siden :) men de smertene kommer med ca 30 min mellomrom, men nå har det vært 45 min siden sist :/ så får bare vente å se litt til før jeg ringer føden ;) får vel bare beskjed om å hvile :P men har hatt smertene nå 5 ganger, og de er aå vonde.. Uff

Jeg håper forsåvidt at noe er i gang jeg også, for som du sier, ungen skal jo ut, før eller siden :) men de smertene kommer med ca 30 min mellomrom, men nå har det vært 45 min siden sist :/ så får bare vente å se litt til før jeg ringer føden ;) får vel bare beskjed om å hvile :P men har hatt smertene nå 5 ganger, og de er aå vonde.. Uff

Det var slik det var med meg i går natt!
Laget nettop eget tema.
Reiser tilbake til føden nå...

Så spennende, hvordan går det nå?

Klarte å sovne, så nå har jeg sovet et par timer, uten å våkne, så det stoppa visst igjen :/ vært en vondt og intens natt forgjeves :( men spennende å se om det nå kanskje skjer noe i nærmeste fremtid :)

Oioi. Høres ut som rier. :-) dette er spennende og skummelt, og for å ikke snakke om vondt. Når det tar seg opp litt ringef du føden. Du har ikke et badekar eller en krakk du kan sette i dusjen? Husker det hjalp på meg, spesielt om natta ikke ga deg så mye søvn.

Jeg synes riene i begynnelsen kjentes litt likt ut som luftsmerter, eller når jeg er litt dårlig i magen rett før jeg går på do. Litt knip på en måte.

Kan anbefale varmeflaske. Håper du er ordentlig i gang snart. Kjipt å miste nattesøvn å bli sliten før du er i gang. Det er bare å innse at det gjør jævlig vondt ;) Riene blir værre, men allikevel er du mer tilstede i smerten i begynnelsen synes jeg.

De holder på, men de kommer så sykt uregelmessig, 15 min mellom, halvtime mellom, 45 min mellom, 15 mellom osv og de er så vonde at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom de, også sakte men sikkert blir de bedre/borte :) det kjennes ut som jeg må skikkelig på do, syke syke magesmerter! :/

Ikke alle får ordentlig regelmessige rier, så om det er så vondt, hadde jeg tatt en telefon til føden :)

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Back
Topp