Noen våkne?

Folk sier det skal være gøy men syns det høres skummelt ut jeg! :p

Har en på et og halvt år fra før av å så avhengig av lappen her vi bor borti gokk nå. :) har termin 16jan så håper jeg består og klarer det innen da. :)

Ta teorien så fort som mulig da :) Samboeren er trafikklærer her i Trondheim, og her kan det være opptil 3 mnd venteliste på å få oppkjøringsdato, og de har ikke lov til å bestille oppkjøring før du har klart teorien :)

Ellers, kos deg på glattkjøring! Det husker jeg som kjempemorsomt!
 
Driv å kjøre litt så pause, så kjøre,så pause, vi er to som bytter på:) tror nesten jeg kjører litt for pent! :p
bedre for pent enn annet;P uansett komer seg etter at man blir vant til å styre bilen;P
 
Da var man ferdig med glattkjøringa. ^^ gikk mye bedre enn forventa :) så nå er det bare litt veiledningsteori osv og en liten kjøretur så er man ferdig for i dag :) og da er det bare landeveiskjøring og lang/bykjøring igjen :)
 
Da var man ferdig med glattkjøringa. ^^ gikk mye bedre enn forventa :) så nå er det bare litt veiledningsteori osv og en liten kjøretur så er man ferdig for i dag :) og da er det bare landeveiskjøring og lang/bykjøring igjen :)

Nå er du et skritt nærmere lappen!! <3 Snart har du den skal du se ;)
 
Nå var senga virkelig god å finna etter en laaaang dag. ^^ lenge siden kvart over fem i dag.. :p dere får ha en god natt alle! Det skal ihvertfall jeg ha! :D
 
Jepp, gruer meg litt til å prøve meg på teorien da jeg ikke er særlig teoretisk av meg. :p

Det er ikke jeg heller :p Men jeg klarte det til slutt!!
Husker at jeg gruet meg helt sinnsykt til teoriprøven!! Heldigvis bestod jeg den på andre forsøk :D
 
Har kjøretime igjen i dag, skal ha langkjøring + bykjøring. Gruer meg som en gris, er så glatt ute og ribbeina er vonde..

Jeg sovna på bussen istad så litt treigt svar :p

Her går det fort i svingene :p
Ikke mange dagene siden du hadde glattkjøring :p

Tips! Hvis det er glatt ute er det viktig å huske at du må brems forsiktig og unngå å bråbremse!! Ha god avstand til bilene foran deg :) pass på å ikke kjøre for fort!! :)

Husker du at du gruet deg til glattkjøringen og at du ble positivt overrasket over hvor bra det hadde gått??
Jeg er sikker på at det kommer til å gå like bra i dag også <3

Masse lykke til!
Håper på en oppdatering når du er ferdig <3
 
Her går det fort i svingene :p
Ikke mange dagene siden du hadde glattkjøring :p

Tips! Hvis det er glatt ute er det viktig å huske at du må brems forsiktig og unngå å bråbremse!! Ha god avstand til bilene foran deg :) pass på å ikke kjøre for fort!! :)

Husker du at du gruet deg til glattkjøringen og at du ble positivt overrasket over hvor bra det hadde gått??
Jeg er sikker på at det kommer til å gå like bra i dag også <3

Masse lykke til!
Håper på en oppdatering når du er ferdig <3

Siste obligatoriske kjøringa. :) men veiene er glattere enn det var på glattkjøringsbana! :p men vi er to til å bytte på heldigvis. :) men å kjøre til trondheim på føret her rett før jul er ioverkant mye for to nybegynnere uansett. Sikkert mye trafikk der i dag.

Men kommer nok oppdateringer underveis å ;)<3
 
Siste obligatoriske kjøringa. :) men veiene er glattere enn det var på glattkjøringsbana! :p men vi er to til å bytte på heldigvis. :) men å kjøre til trondheim på føret her rett før jul er ioverkant mye for to nybegynnere uansett. Sikkert mye trafikk der i dag.

Men kommer nok oppdateringer underveis å ;)<3

Stemmer det! Under langkjøring pleier man å være to!! :D Hadde helt glemt det jeg!

Dette går kjempe bra! Læreren ville ikke gitt deg/dere noen utfordringer han trodde dere ikke ville klare!!

Jeg heier på deg ;)
 
Stemmer det! Under langkjøring pleier man å være to!! :D Hadde helt glemt det jeg!

Dette går kjempe bra! Læreren ville ikke gitt deg/dere noen utfordringer han trodde dere ikke ville klare!!

Jeg heier på deg ;)

Takk for det. Kjørelærern og de er jo en halvtime forsinket pga føret, så detta blir en lang dag! :p
 
Back
Topp