noen utslett eksperter her? Bilde av utslettet

lille iskaffe

Forumet er livet
Sunniva har 3 prikker. Her er to av de, de er helt identiske også er det et litt mindre litt lenger ned på ryggen. Hva kan dette være?

Ligner på begynnende vannkopper... [&:] Sånne så ida sine ut første dagene..

Hmm...aldri sett sånne utslett før..klør de? Kikket i helse og medisin leksikon, men fant ingenting som lignet...

ORIGINAL: ~Lilla Gumman~

Kan ligne litt på fugleloppebitt men er ikke sikker.

Det va det førsta eg og tenkte på..

også er det på en måte et hul nedi dem.....så lite som et nålestikk. Får helt angst da hun får utslett, tenker med en gang det værste men de blekner da vi klemmer på de og hun har ikke feber eller noe.

ORIGINAL: lille iskaffe

også er det på en måte et hull nedi dem.....så lite som et nålestikk. Får helt angst da hun får utslett, tenker med en gang det værste men de blekner da vi klemmer på de og hun har ikke feber eller noe.

ORIGINAL: Trilte

ORIGINAL: ~Lilla Gumman~

Kan ligne litt på fugleloppebitt men er ikke sikker.

Det va det førsta eg og tenkte på..

men de er ikke hovne.

Er ikke fugleloppebitt som regel tre på rad?

Sånn så vannkoppene til Aurora ut før de brøt ut også.

ORIGINAL: Mamman til Freja

Første som slo meg var irritasjon fra en vaskelapp inne tøyet hennes, passet med stedet i allefall.

Men tør ikke spå om noe annet......har ikke hatt barnesykdommer her enda....  

ikke noe vaskelapper her......tar ut med en gang hun får et nytt plagg[:D]

Første som slo meg var irritasjon fra en vaskelapp inne tøyet hennes, passet med stedet i allefall.
ja samme tenker jeg nå, kan være det.
kan jo også være insekstbitt og, er vanskelig å si hva det kan være[&:]

Det er ikke brennkopper da? Jeg var hos venninna mi i går og datteren hennes er full av vannkopper
på ryggen,magen,fjeset,i hodet og kort sagt over hele seg,men de så ikke sånn ut. De var mye mindre og hun hadde masse,iallefall over 100.Men det kan varierer. Noen har bare en eller to mens noen har en hel haug.
Sønnen min hadde noe lignende de på bildet og legen mente det var brennkopper.

men det er ikke noe sånt....weeeeeeeeee må ringe til legevakten greier? Hun er ikke i dårlig form eller noe.

ORIGINAL: H3idy

synes de virker for store til at det er loppebitt jeg da men.. men hvis hun har flere nedover ryggen så kan det være vannkopper..

kan se ut som begynnelse på vannkopper ja... unger reagerer veldig forskjellig på vannkoppene.. vilja var i fin form, hadde ikke feber og spiste godt.. mens oda var dårlig... klødde noe forferdelig, spiste ikke hadde feber og sov nesten ikke på to døgn... måtte få en mild klødempende og sovemedesin til slutt...

Back
Topp